کد خبر : 22144
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دسامبر 2014 - 6:12

۵ نقطه توریستی و ترسناک در هند+عکس

۵ نقطه توریستی و ترسناک در هند+عکس

سیجو منطقه ای جالب و سرسبز در دل دره و کوه هاست که به خاطر غارهای شگفت انگیزش معروف شده است. غارهای این منطقه مخصوص افرادی است که می خواهند غارنوردی را تجربه کنند. به گزارش مشرق، هند یکی از کشورهای پهناور روی کره زمین است که بسیاری از عجایب دنیا را در دل خود

سیجو منطقه ای جالب و سرسبز در دل دره و کوه هاست که به خاطر غارهای شگفت انگیزش معروف شده است. غارهای این منطقه مخصوص افرادی است که می خواهند غارنوردی را تجربه کنند.
به گزارش مشرق، هند یکی از کشورهای پهناور روی کره زمین است که بسیاری از عجایب دنیا را در دل خود جای داده است. در این سرزمین بزرگ شما سنت های عجیب و غریب و مکان های غیرقابل باور را خواهید دید که هرکدام داستان های زیادی دارند. امروز قصد داریم سراغ مکان های گردشگری و توریستی برویم که بسیار ترسناک و در عین حال زیبا و باورنکردنی هستند.

صومعه فوگتال

یکی از عجیب ترین مکان هایی که در هندوستان وجود دارد صومعه فوگتال نام دارد که بسیاری از گردشگران حتما برای دیدن آن به این منطقه می روند. این صومعه در دل کوه به صورت کندو عسل ساخته شده است و شاید در نگاه اول آن را با ماسول مقایسه کنید اما باید به این نکته اشاره کنیم که در این مکان خیابانی وجود ندارد و همه چیز روی صخره هاست و باید صخره نوردی کرد تا به این منطقه رسید. برای گردشگرانی که به این مکان می روند بیشتر ارتفاع ترسناک به نظر می رسد.

دروازه لاداخ

یکی از مناطق خاص و زیبای دنیا که به عنوان دومین نقطه سرد زمین که قابل سکونت است شناخته می شود در هند واقع شده است. این منطقه به عنوان “دروازه لاداخ” معروف است ولی یک نکته بسیار خطرناک دارد. در این منطقه سال هاست اشوب های مختلف به پا شده و امکان دارد هر لحظه درگیری سنگینی ایجاد شود از این رو اگر گردشگران بتوانند سرمای منطقه را تحمل کنند باید دعا کنند که از گلوله خوردن نیز در امان باشند.

صحرا هند

کویری که در دل هندوستان قرار دارد یکی از زیباترین مناطق خشک در دنیاست. این منطقه مانند تمامی کویرها زیبایی های خاص خود را دارد و گردشگران زیادی را می طلبد اما کسی جرات پا گذاشتن در این منطقه را ندارد. این صحرا مملو از موجودات خطرناکی است که منتظر یک انسان برای کشتن هستند. کبرای سیاه، افعی های سمی، گربه های وحشی، عقرب های کشنده و … تنها گوشه ای از موجودات ریز و درشتی هستند که با یک حرکت انسان ها را از پا در می آورند.

روستای کولدهارا

یکی از نقاط جالب و دیدنی که در این کشور وجود دارد روستای “کولداهارا”ست. این روستا نزدیک به ۳۰۰ سال پیش زندگی خوبی داشت و مردم آن در سلامتی کامل به سر می بردند اما ناگهان همه مردم آن باهم ناپدید شدند. این شهر حالا داستان های مختلف دارد و عده ای دست های فرازمینی را در این مورد دخیل می دانند. کمتر کسی جرات می کند وارد این روستا شود زیرا داستان ارواح همیشه در اطراف آن وحود دارد و سال هاست همه چیز بدون دست خوردگی باقی مانده است.

سیجو

سیجو منطقه ای جالب و سرسبز در دل دره و کوه هاست که به خاطر غارهای شگفت انگیزش معروف شده است. غارهای این منطقه مخصوص افرادی است که می خواهند غارنوردی را تجربه کنند. البته در این منطقه پل های بسیار خطرناکی وجود دارد که عبور از آن ها دل شیر می خواهد. این پل ها با دست ساخته شده اند و زیر هرکدامشان دره های عمیق وجود دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.