کد خبر : 22134
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دسامبر 2014 - 1:43

حماسه ۹دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حماسه ۹دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

جریان فتنه ۸۸ حاصل توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی و در جهت براندازی نظام بوده و با حضور حماسی مردم در ۹دی ماه خنثی گردید.

IMG_88791-300x268سرهنگ پاسدار جعفر رزمی فرمانده سپاه ناحیه شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۸۸ اظهارکرد:حماسه نه دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و حضور مردم منجر به برچیده شدن بساط ۸ ماهه فتنه  نظام سلطه و عوامل داخلی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در فتنه  ۸۸  که با بهانه انتخابات  آغاز شد ،فتنه گران با اقدامات نامشروع در  مدت ۸ ماه، خسارت های مالی، سیاسی، اجتماعی  و اقتصادی بسیاری به  نظام وارد کردند و قابل توبه نیست.

رزمی در ادامه خاطرنشان  کرد: اهمیت حماسه ۹ دی بسیار بالا بوده و لازم است همه  برای زنده نگه داشتن و تحلیل و بررسی علل و عوامل این حماسه بزرگ اقدام کرده و اجازه ندهیم اقدامات فتنه گران و حامیانشان از اذهان پاک شود

فرمانده سپاه شبستر ادامه داد:حرکت فتنه گران گناهی بسیار بزرگ بوده و  حرکتی غیر قانونی و عبور از ساز و کار دموکراسی و مردم سالاری و در تقابل با اصل جمهوریت نظام بوده و به راحتی نمی توان از این جریان عبور کرد.

رزمی در بخش دیگر سخنان  با اشاره به همراهی جریان فتنه با بیگانگان تصریح کرد:جریان فتنه ۸۸ حاصل توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی  و در جهت براندازی نظام بوده و با حضور حماسی مردم در ۹دی ماه خنثی گردید.

وی با اشاره به تحرکات اخیر در خصوص رفع حصر سران فتنه گفت: در خصوص حصر سران فتنه مسئولیین نظام و خصوصا مقام معظم رهبری با  رأفت اسلامی  برخورد  کرده اند و  و الّا جرم سران فتنه بالاتر از حصر است.

رزمی  در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه برخی به دنبال فراموشی فتنه ۸۸هستند  اظهارداشت: فتنه ۸۸ را نباید فراموش کرده و همه ساله باید این حماسه بزرگ را گرامی بداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس دوشنبه , 29 دسامبر 2014 - 12:23

سه تن از پاسداران سپاه فجر استان فارس توسط اشرار مسلح در مرز سراوان استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت رسیدند.

فانوس سیس دوشنبه , 29 دسامبر 2014 - 18:07

حماسه ۹ دی تجلی حضور مردم ایران در دفاع از دین و شرع و انقلاب اسلامی بود ودرسی بود به روباهان شرق و غرب … انشاالله این همدلی و یکپارچگی را خداوند متعال هر روز بیشتر و منسجم تر گرداند.

تسوج دوشنبه , 29 دسامبر 2014 - 21:18

سلام، آقا بهزاد امروز دوشنبه صبح در جلسه بخشداری تسوج چه خبر بود؟؟؟

بسیجی گمنام دوشنبه , 29 دسامبر 2014 - 21:23

گناه سکوت کنندگان در فتنه، کمتر از فتنه گران نیست و این گروه نشان دادند که در مواقع حساس نمی‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

بسیجی گمنام دیگر چهارشنبه , 11 فوریه 2015 - 21:31

لازم است ابعاد مسائل و فتنه 88 در همه زمینه هایش بررسی شود حتی نقش کاندیداهای ریاست جمهوری در تحریک مردم با آن بگم بگم ها در مناظره و صحبتهای تندش در میدان ولیعصر تهران و شبهه هایی که بر جامعه وارد نمودند .
مهم اینه که چطوری مسئله انتخابات تبدیل به ماده تغذیه ای فتنه شد و اما مهمتر اینه که چون این موضوع یک مسئله کلان و ملی است به نظرم نباید در ته جامعه اونو تفسیر کنند تفسیر بر عهده زعمای کشورمان است و ما همه فقط تابع دستور و فرامین رهبری .
بگذریم باید فتنه 88 کاملا بررسی شود و حضرت آقا جزای مسببان این همه هزینه را که بر مردم و کشورمان وارد شد را رسیدگی کنند .