کد خبر : 22121
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دسامبر 2014 - 0:50

اعتصاب غذا در اعتراض به شکنجه

اعتصاب غذا در اعتراض به شکنجه

زندان‌های بحرین به دلیل شکنجه‌های شدید و بی توجهی به سلامت زندانیان از سوی مقامات امنیتی این کشور، شاهد اعتصاب غذای بسیاری از زندانیان سیاسی است. به گزارش  فارس، زندانیان زندان مرکزی «جو» در بیانیه‌ای اعلام کردند که در اعتراض به شکنجه بازداشت‌شدگان و فعالان سیاسی با دستور مدیریت زندان، اعتصاب غذای خود را آغاز

زندان‌های بحرین به دلیل شکنجه‌های شدید و بی توجهی به سلامت زندانیان از سوی مقامات امنیتی این کشور، شاهد اعتصاب غذای بسیاری از زندانیان سیاسی است.

به گزارش  فارس، زندانیان زندان مرکزی «جو» در بیانیه‌ای اعلام کردند که در اعتراض به شکنجه بازداشت‌شدگان و فعالان سیاسی با دستور مدیریت زندان، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

در این بیانیه که شنبه شب صادر شده است، آمده است: زندانیان با توجه به ادامه اقدامات دستگاه امنیتی آل خلیفه در شکنجه زندانیان سیاسی، تصمیم به اعتصاب غذا گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری الوفاق، در ادامه این بیانیه آمده است: در تازه ترین مورد شکنجه می توان به شکنجه شدید «احمد محمد حبیب العصفور» زندانی سیاسی اهالی منطقه الدراز اشاره کرد.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردم برای دستیابی به آزادی و عدالت و روی کار آمدن نظامی منتخب است که با سرکوبگری رژیم بحرین با کمک نیروهای خارجی بویژه نیروهای سعودی، اماراتی و اردنی مواجه شده است.

طی این مدت، صدها نفر شهید و هزاران نفر زخمی یا بازداشت شده و به زندانهای طولانی مدت محکوم شده اند. شماری از معترضان نیز در زندانها به شدت شکنجه شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.