کد خبر : 22051
تاریخ انتشار : شنبه 27 دسامبر 2014 - 4:00

تنها نماینده فوتسال هشترود در مسابقات لیگ کشوری در آستانه فروش امتیاز

تنها نماینده فوتسال هشترود در مسابقات لیگ کشوری در آستانه فروش امتیاز

تیم فوتسال”موبایل جعفر” که به نمایندگی از هشترود موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شده بود بدلیل مشکلات مالی در حال فروش امتیاز تیم به یک شهرستان دیگر است. به گزارش شبسترنیوز به نقل از پیک هشترود،تیم فوتسال”موبایل جعفر” به نمایندگی از این شهرستان توانست با قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ استان به مسابقات کشوری راه

anaj1419614866Q6POjz_thumbnailتیم فوتسال”موبایل جعفر” که به نمایندگی از هشترود موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شده بود بدلیل مشکلات مالی در حال فروش امتیاز تیم به یک شهرستان دیگر است.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از پیک هشترود،تیم فوتسال”موبایل جعفر” به نمایندگی از این شهرستان توانست با قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ استان به مسابقات کشوری راه پیدا کند و موجب خوشحالی ورزش دوستان این شهرستان شود.
تیم فوتسال موبایل جعفر تیمی شخصی است و تاکنون با هزینه شخصی جعفر یعقوبی به مسابقات اعزام شده اند. اما مدیر این تیم با ارسال نامه ای به پیک هشترود اعلام کرد دیگر توان تیم داری را ندارد و در حال فروش امتیاز خود به یک شهرستان دیگری است. متن این نامه بدین شرح است:

 

باسلام
اینجانب جعفریعقوبی سرپرست، سرمربی، مربی بدنساز، آنالیزور، سخنگوی باشگاه، مسئول تامین هزینه های تیم و بالاخره همه کارۀ تیم فوتسال بزرگسالان هشترود؛ اعلام میدارم که باتوجه به اینکه در۳۰سال سابقۀ فوتبالی شهرستان هشترود، یک شبه باکمترین هزینه کاری کردم کارستان، و در ردۀ بزرگسالان برای اولین بارتیمی را در سطح استان به مقام قهرمانی رسانده و سهمیۀ حضور درمسابقات دستۀ ۲ کشور را کسب نمودم و قرار است یک ماه دیگر به مسابقات کشوری اعزام شویم، به خاطر لطف وحمایتهای بی دریغ همه جانبۀ مسئولین شهر (فرمانداری،ادارۀ ورزش وجوانان وهیات فوتبال {که نظرایشان چون تیم خصوصی هست وبایدخودت سرمایه گذاری کنید}وشورای شهر) اعلام می دارد که روزشنبه۹۳/۱۰/۶طبق توافقات اولیه باتیم کامیونداران بستان آبادسهمیۀ شهرستان را واگذار می نمایم.

درشهرستانی که باوعده و وعیدهای مختلف و دروغین که از من حمایت کردند کمال تشکر رادارم،و قتی در توان ادارۀ ورزش وجوانان وهیات فوتبال۳جلسه تمرین برای تیمی که درآستانۀ مسابقات کشوری هست وجود ندارد انتظاری بیش از این نیست، ازتمامی کسانی که در این راه یار و یاور واقعی تیم ما بودند کمال تشکر را دارم.

با احترام:جعفریعقوبی سرپرست ومتولی باشگاه فوتسال موبایل جعفر.

مسئولین تیم معتقدند با وجود اینکه این تیم یک تیم شخصی است اما توانسته گوشه ای از استعدادهای ورزشی شهرستان را به عرصه ظهور برساند و به عنوان نماینده شهرستان هشترود پا در عرصه رقابت می گذارد. آنها معتقدند، در عصری که زمینه ها برای به انحراف کشیدن جوانان فراهم است، حمایت از تیم منجر به توسعه فرهنگ ورزش و شکل گرفتن یک الگو برای جوانان منطقه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.