کد خبر : 21972
تاریخ انتشار : جمعه 26 دسامبر 2014 - 16:37

نقاب از چهره دشمنان داخلی در فتنه ۸۸ برداشته شد

نقاب از چهره دشمنان داخلی در فتنه ۸۸ برداشته شد

امام جمعه شبستر گفت:نظام جمهوری اسلامی با هیچکس تعارف نداشته و هرکس بخواهد با فتنه گری به دین اسلام و قرآن و نظام و شهدا خیانت کند این ملت نخواهند گذاشت از جایش حرکت کند.

۱به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با اشاره به زندگانی پیامبراکرم(ص) در عرصه فرهنگی و اجتماعی خواستار عملی کردن سبک زندگانی پیامبراکرم(ص)و اهل بیت در زندگانی شد.

وی با اشاره به اعمال واجب در دین اسلام  خواستار دقت  در انجام واجبات شد و افزود: اینکه انسان بداند عمل صحیح انجام داده شده  یا نه  واجب می باشد.

محمدزاده با اشاره فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری تصریح کرد:مکتب اهل بیت مکتب انسان ساز بوده  و این امام  در طول عمر خود با اقدامات خود برای اینکه مردم بعداز شهادتش گمراه نشوند زمینه سازی کرد.

وی در بخش دیگرسخنان با اشاره به اینکه تنها وسیله نجات جامعه  بشری تبعیت از دین اسلام و ولایت است افزود:در جاهایی که تبعیت از  دین اسلام ،قرآن  پیامبر خدا به رهبریت ولایت فقیه انجام یافته است مسلمانان پیروز شده اند.

وی اظهارکرد:فتنه گری هایی که در سال ۸۸ اتفاق افتاد، حرکتی ده ساله بوده و دشمن  بعد از آنکه در فتنه جریان کوی دانشگاه سال۷۸ نتوانست برعلیه نظام قدمی بردارد برای فتنه سال۸۸ برنامه ریزی کرد و دشمن به اندازه ای  از اسلام و نظام و قرآن و اهل بیت و نهضت امام حسین ضربه دیده بود که به فکر جسارت براین مقدسات شد و در روز عاشورا با عزاخانه های امام حسین(ع) جسارت آمیز برخورد کرد و می خواست غیرت اسلامی بصیرت و آگاهی و عیرت دینی  را پایان دهد.

امام جمعه شبستر با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۸۸  می خواست جامعه را  نسبت به مسائل دینی بی تفاوت کند افزود:این ملت دین اسلام ، قرآن ،اهل بیت و  خون شهدا  را با هیچ چیز معامله کرده  و در در ۸ و ۹دی ۸۸ مردم با حضور خود  به دنیا اعلام کردند که به هیچ وجه از دین ، قرآن  و توصیه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نمی گذرند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی  با هیچکس تعارف نداشته و هرکس بخواهد با فتنه گری به دین اسلام و قرآن و نظام و شهدا خیانت کند این ملت نخواهند گذاشت از جایش حرکت کندد.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به آثار حضور مردم در حماسه ۹دی تصریح کرد:حضور مردم موجب اقتدار نظام شده و  بحث جنگ نرم دشمن به ملت ثابت شدو مردم باحضور خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی در پایان  کنارزده شدن نقاب از دشمنان داخلی،اعلام فاداری مردم به نظام اسلامی و اعلام استقلال سیاسی ایران  به دشمنان خارجی را از از مهم ترین آثار جریان فتنه ۸۸ و حماسه ۹دی برشمرد.

تصاویرنمازجمعه۵دی۹۳شبستر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.