کد خبر : 21781
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دسامبر 2014 - 20:11

زمان آغاز ثبت نام‌ نوروزی عتبات

زمان آغاز ثبت نام‌ نوروزی عتبات

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام‌های اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام نوروز از بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت اعزام در این ایام نیز به زودی مشخص می شود.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از مهر، محسن نظافتی گفت: دور جدید پیش ثبت‌نام‌های اعزام به عتبات عالیات که تعطیلات نوروز را نیز شامل می شود از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت اعزام در این ایام نیز به زودی مشخص و در بهمن ماه اعلام خواهد شد تا زائران بتوانند در این فرصت جهت نام نویسی اقدامات لازم را انجام دهند.

نظافتی با بیان اینکه اعزام‌های عتبات عالیات همچنان به صورت زمینی و هوایی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر روند اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات بدون هیچ گونه مشکلی ادامه دارد و عزیزانی که علاقه‌مند به اعزام به عتبات عالیات هستند می‌توانند از طریق سامانه اقدام کنند.

وی افزود: هم‌اینک برخی از زائران ایرانی که به منظور شرکت در مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به صورت انفرادی به عراق سفر کرده بودند در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف حضور دارند، اما تا پایان هفته تمامی زائران به کشورمان باز خواهند گشت.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: زمان اعزام جدید عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه تا پایان خرداد ماه خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام پیش ثبت‌نام به سامانه www.atabat.haj.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.