کد خبر : 2169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 فوریه 2014 - 15:12

شهرداربندرشرفخانه معرفی شد

شهرداربندرشرفخانه معرفی شد

طی مراسمی حسن مراد زاده به عنوان شهردار جدید بندرشرفخانه معرفی و از زحمات شهردارقبلی آقای انگوری و سرپرست این شهرداری آقای ورزشی تجلیل به عمل آمد. فرماندار شهرستان شبستر در مراسم تودیع و معارفه شهردار بندرشرفخانه گفت:از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها انتظار داریم از پتانسیل های موجود استفاده کنند وی ادامه داد:ایام پیروی

1

طی مراسمی حسن مراد زاده به عنوان شهردار جدید بندرشرفخانه معرفی و از زحمات شهردارقبلی آقای انگوری و سرپرست این شهرداری آقای ورزشی تجلیل به عمل آمد.

فرماندار شهرستان شبستر در مراسم تودیع و معارفه شهردار بندرشرفخانه گفت:از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها انتظار داریم از پتانسیل های موجود استفاده کنند
وی ادامه داد:ایام پیروی انقلاب اسلامی  با تکیه به خدای متعال اتفاق  افتاد و برای دوام انقلاب اسلامی لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی  بازگوشده و نسل به نسل به جوانان منتقل شود و هرچه از این انقلاب می گذرد این انقلاب پیروزترازهمیشه و با هوشمندی  مردم و  ولایت فقیه  به کار خود ادامه می دهد و اهالی خون گرم و باصفای بندرشرفخانه  نیز همیشه در صحنه های مختلف حضور یافته اند و به حضور خود ادامه خواهند داد.

عقلمند افزود:توطئه های مختلف دشمنان به دلیل  اسلامی بودن این  کشور می باشد و نظام چمهوری اسلامی با وجود ولایت فقیه  موانع  دشمنان  را از پیش روی خود برداشته است  و هر روز بر دام و بقای این نظام افزوده می شود و نظام ما متصل به مردم و ولایت فقیه  می باشد و اینها عامل پیشرفت این نظام می باشند.
فرماندارشبستر در بخش دیگر سخنان خود گفت:نظام جمهوری اسلامی با وجود ولایت آسیبی نخواهد دید  و باید به خاطر وجود مردم و ولایت شکر گزار خدا باشیم  و  جمهوری اسلامی با امدادهای غیبی  مقتدرتر از همیشه می شود  و  ایران اسلامی با هوشمندی  دولت تدبیر و امید و مردم از حق مسلم خود،انرژی هسته ای نخواهد گذشت.
عقلمد ادامه داد :شوراهای اسلامی شهرهاو روستاها به دست خودمردم انتخاب میشوند و شوراها باید قدر این مردم را بدانند  و بعد از4سال پاسخگوی این مردم خواهند بود  و مسئولین  می توانند با همراهی مردم کارهایشان را پیش ببرند.

عقمند در ادامه با بیان اینکه باید به اسلامی بودن شهرهایمان توجه کنیم  و در شهرسازی نباید از کشورهای دیگر الگو برداریم  افزود:شهرداری ها باید برای خود درآمدهای پایدار ایجاد نمایند چرا که شهرداری ها متکی به دولت نمی باشند

فرماندار شبستر در ادامه  از وضعیت فعلی شهر بندرشرفخانه انتقاد کرد و گفت : باید زیبایی این شهر بندری بیشتر از این باشد . وی از مسئولین کشوری خواستار کمک به احیای دریاچه ارومیه  شد و از دولت به جهت در اولویت قرار دادن نجات دریاچه ارومیه تشکر نمود و گفت:اگر توجه نشود گرد دریاچه ارومیه به تهران خواهد رسید.
وی دربخش پایانی سخنان خود بر بازگشایی و ساخت جاده بندرشرفخانه شندآباد تأکید کرده و  از مسئولین شهری خواستار جذب مشارکت های مردمی و سرمایه گذاران شد  و  از نبود میدان میوه و تره بار در شهرستان شبستر اننقاد کرد وگفت: باید باکمک همه بندرشرفخانه را آباد کنیم.

همچنین در ابتدای این مراسم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.