کد خبر : 21618
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دسامبر 2014 - 0:40

کشف دو گور جمعی جدید قربانیان داعش

کشف دو گور جمعی جدید قربانیان داعش

پلیس عراق، دو گور دسته جمعی جدید مربوط به مردمی که به دست داعش اعدام شده بودند، درمنطقه السعدیه واقع در شمال شرقی بعقوبه کشف و شناسایی کرد.  به گزارش شبسترنیوز به نقل از مشرق، یک منبع بومی در استان دیالی، روز سه شنبه گفت: پلیس، با استفاده از داده های اطلاعاتی دقیق، توانست محل

پلیس عراق، دو گور دسته جمعی جدید مربوط به مردمی که به دست داعش اعدام شده بودند، درمنطقه السعدیه واقع در شمال شرقی بعقوبه کشف و شناسایی کرد.
 به گزارش شبسترنیوز به نقل از مشرق، یک منبع بومی در استان دیالی، روز سه شنبه گفت: پلیس، با استفاده از داده های اطلاعاتی دقیق، توانست محل دقیق دو گور دسته جمعی را در منطقه السعدیه شناسایی کند. قربانیان این گورها، در ژوئن گذشته، به دست عناصر تروریست داعش، اعدام شدند.

وی تاکید کرد که پلیس، در انتظار صدور مجوز قوه قضاییه است تا بر اساس رویه معمول، گورها را باز کند و قربانیان را در قبرهای جداگانه به خاک بسپارد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود به پایگاه خبری السومریه گفت: عناصر تروریست داعش، در زمان حمله به منطقه السعدیه، ده ها تن از مردم این منطقه را اعدام کرد و آن ها را در گورهای دسته جمعی دفن کرد که تاکنون جایگاه چند مورد از این گورها شناسایی شده است.

پلیس عراق، یک ماه پیش، دو گور جمعی را در تقاطع اکباشی واقع در ۶۵ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه شناسایی کرده بود که در آن ها، پیکر ده ها تن از غیرنظامیانی دفن شده بود که عناصر داعش اعدام کرده بودند.

“امیره عبدالکریم زنگنه” نماینده ائتلاف کردستان عراق در مجلس نیز، روز دوشنبه از کشف دو گور دسته جمعی از در یکی از روستاهای سنجار خبر داد که در آن، غیرنظامیان ایزدی دفن شده بودند.

وی تاکید کرد: کمیته های پزشکی، این اجساد را بیرون خواهند آورد تا آن ها را به بازماندگانشان تحویل دهد.

منبع: العالم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.