کد خبر : 21596
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 دسامبر 2014 - 21:28

اداره گاز شهرستان شبستر در فصل زمستان آمادگی کامل را دارد

اداره گاز شهرستان شبستر در فصل زمستان آمادگی کامل را دارد

رئیس اداره گازشبسترگفت:اولویت اول اداره گاز شهرستان شبستر در فصل زمستان واحدهای مسکونی می باشد و با مکاتباتی که با اداره صنعت، معدن و تجارت انجام گرفته توصیه شده است صنایع شهرستان به سوخت دوم مجهز شوند .

SAM_0006به گزارش شبسترنیوز کاظم طلوعی رئیس اداره گاز شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به وضعیت گاز رسانی به روستاهای این شهرستان گفت:۹۶.۴۳ درصد از خانوارهای روستایی گازدار شده و به زودی عملیات گاز رسانی به ۶ روستا نیز شروع خواهد شد و تعداد ۶ روستای باقی مانده در صورت تحقق بودجه در سال ۹۴ گازرسانی می شود.

وی در ادامه با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات گاز این شهرستان اظهار کرد:در طی ماه های اخیر اقداماتی جهت سهولت مراجعان در ادارات انجام داده ایم و در روزهای اخیر اداره گاز در شهر وایقان راه اندازی شده و به زودی در شهر کوزه کنان نیزاداره گاز تأسیس می شود.

طلوعی در بخش دیگر سخنان خود تعداد مشترکین گاز در این شهرستان را بیش از ۵۰هزار برشمرده و گفت: در وسعت۹۸۹ کیلومتر در شهرستان شبستر عملیات گاز رسانی انجام شده است.

رئیس اداره گاز شبستر افزود: در سال های اخیر به علت عدم موازنه تولید و مصرف با افت فشار گاز مواجه بودیم و همچنین توسعه های شهرها و روستاها باعث شده بود ظرفیت مصرف در شهرستان شبستر بسیار افزایش یابدو به همین علت ظرفیت ایستگاه های شرفخانه ،وایقان،صوفیان ،سیس و ساربانقلی را افزایش داده ایم.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات اداره گاز شهرستان شبستر ، گازرسانی به کوره های آجرپزی وایقان را  از مهم ترین اقدامات اداره گاز برشمرد

طلوعی با اشاره به حوادث تلخ اتفاق افتاده در سال های پیش برای هموطنان گفت:عدم رعایت جوانب ایمنی در استفاده از شیلنگهای غیر استانداردبرای اتصال وسایل گازسوز به لوله کشی گاز، توسعه لوله کشی غیر مجاز و عدم بازدید مسیر دودکشها در ابتدای فصل زمستان موجب خسارات جانی و مالی به هموطنان عزیز می شود و در این خصوص همه باید  اقدامات ایمنی را انجام دهند.

طلوعی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:اولویت اول اداره گاز شهرستان شبستر در فصل زمستان  واحدهای مسکونی می باشد  و با مکاتباتی که  با اداره صنعت، معدن و تجارت  انجام گرفته توصیه شده است صنایع شهرستان به سوخت دوم مجهز شوند .

رئیس اداره گاز در ادامه با اشاره به اینکه توصیه های لازم جهت کاهش مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی به  ادارات  نیز صورت گرفته است خاطرنشان کرد: به صورت مرتب از ادارات بازدید به عمل می آیدو ادارات و سازمانها باید در ایام تعطیل و تعطیلات آخر هفته موتورخانه و وسایل گرم کننده ساختمانها را خاموش کنند.

وی از عموم مردم شهرستان شبستر  هم خواستار صرفه جویی در مصرف گاز و  رعایت نکات ایمنی شده و بیان کرد:بهتراست برای صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ سلامتی در فصل زمستان بجای زیاد کردن شعله بخاریها از لباسهای گرم و ضخیم استفاده نموده و در مصرف این نعمت طبیعی دقت کنیم و در روزهای سرد استفاده بهینه  از گاز را مدنظر داشته باشیم.

طلوعی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و برودت هوا گفت:اداره گاز شهرستان شبستر آمادگی های لازم در خصوص تعمیرات و نگهداری تأسیسات در فصل زمستان را دارد.

SAM_0010

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

اولاد دوشنبه , 29 دسامبر 2014 - 22:05

از ریاست و پرسنل محترم و زحمتکش اداره گاز تشکر می نماییم