کد خبر : 21412
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دسامبر 2014 - 13:51

شهرستان شبسترپائین ترین نرخ بیکاری را دارد

شهرستان شبسترپائین ترین نرخ بیکاری را دارد

به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندارشبستر در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به شاخص های برتر شهرستان شبسترگفت: این شهرستان از بعد فرهنگی  نگین عرصه علم و ادب بوده و زادگاه علمای بزرگ می باشد. وی با بیان اینکه

IMG_7237به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندارشبستر در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به شاخص های برتر شهرستان شبسترگفت: این شهرستان از بعد فرهنگی  نگین عرصه علم و ادب بوده و زادگاه علمای بزرگ می باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان شبستر در شاخص های بسیاری بالاترین رتبه را کسب کرده است گفت: این رتبه ها را مرهون مردم مؤمن و خیر دوست شهرستان شبستر هستیم .

کاشانی در بخش دیگر سخنان خود با برشمردن ویژگی های شاخص این شهرستان تصریح کرد:شهرستان شبستر با ۴٫۶ درصد بیکاری پایین ترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده و در زمینه وجود تعداد کتابخانه با دارابودن تعداد۱۶ کتایخانه اولین رتبه را داراست .

وی با اشاره به اینکه نگاه مسئولین شهرستان شبستر  ملی و فرا ملی است اظهار کرد: با این نگاه زیرساخت هایمان در شهرستان تکمیل  شده و با وجود خیرین این شهرستان در سطح کشور ممتاز شده است.

کاشانی در پایان با اشاره به اینکه ۵۴ کیلومتر از جاده های این شهرستان بزرگراه است خواستار همراهی مجلس در تأمین بودجه برای احداث تقاطع های غیر همسطح در جاده های صوفیان شبستر و تسوج گردید و ساخت این تقاطع ها را در تأمین سلامتی مردم تاثیرگذار  دانست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند دوشنبه , 22 دسامبر 2014 - 19:35

با سلام
خوب بود به منبع خبر اشاره می کردید

شبسترنیوز دوشنبه , 22 دسامبر 2014 - 19:43

سلام کدوم منبع؟؟؟؟؟ خبر رو بر اساس فایل صوتی و خودم که وقت گذاشتم و بعدظهری زدم و از هیچ جایی کپی نشده است بهتره خبرا رو مقایسه کنین کجاش شبیه اون خبرا هست؟؟؟

شبستري اصل دوشنبه , 22 دسامبر 2014 - 21:28

……. خودش از خوش نیت کپی کرده با نام مستعار شهروند بشما تهمت میزند که از سایت ایشان کپی زده اید این خبر را فقط…….در سایت اش زده است

م.ش چهارشنبه , 24 دسامبر 2014 - 20:47

سلام اقای فرماندار لطفا بگین بر چه اساس این حرف رو زدین با حقوق ۱۰۰ تومن۲۰۰تومن یا ۴۰۰ تا شب ایا خودتون حاضرین فرزندتون با این شرایط کار کنن با شهرکی که اکثر کارخونه های تعطیل. یا کارخونه هایی که هر ۳ماه توان پرداخت حقوق رو نداره اقای فرماندار لطفا به جای بالا بردن زتبه خودتون مابین بالاتری ها به فکر دریافت بودجه برای اشتغال جوانان باشین اگه راست می گین پای حرفایجوانان بی کار و کارگران بدبخت بنشینید یوبعد گزارش بدین

مریم پنج‌شنبه , 25 دسامبر 2014 - 10:46

منم موافق نظر م.ش هستم اقای فرماندر پس شما هنوز نرخ بی کاری رو درک نکرین اگر شما هم با ماهی ۳۰۰ تومن خرج یک خانه را می دادین اون موقع این حرف رو نمی زدین وقتی چند ماه پشت سر هم از حقوق خبری نبو ان موقع بی فهمیدین بی کاری به چی میگن خدایااااااااااا پس کی قرار هست حرف م بدبخت بیچاره ها به گوش این مسئولین برسهههههه