کد خبر : 21176
تاریخ انتشار : شنبه 20 دسامبر 2014 - 16:43

مراسم زیارت از بعید در شهرستان شبستر برگزار می شود

مراسم زیارت از بعید در شهرستان شبستر برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شبستر خبرداد: همزمان با بیست و هشتم صفر، سالگرد رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، مراسم قرائت زیارت ازبعید در بخش های سه گانه شهرستان شبستر برگزار می شود.

small_135156_origابوالفضل الهوردیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اعلام این مطلب گفت:،به مناسبت سالروز رحلت پیامبراکرم(ص)مراسم زیارت از بعید حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) با حضور حجت الاسلام  ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان شبستر برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم در بخش های سه گانه شهرستان برگزار می شود و در شهر شبسترساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه۳۰آذر با حضور هیئات مذهبی و دستجات عزاداری در مسجد جامع  شبستر برگزار می شود.

الهوردیان در بخش پایانی سخنان  از چاپ جزوه زیارت ازبعید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد وخواستار حضور پرشور عموم مردم شهرستان شبستر  در این مراسم معنوی شد .

یادآور می‌‎شود، پس از نامگذاری سال ۱۳۸۵ به نام سال پیامبر اعظم(ص)، طرح قرائت زیارت‎نامه حضرت رسول همه ساله در مساجد و اماکن مذهبی و مقدس سراسر کشور اجرا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس شنبه , 20 دسامبر 2014 - 18:47

سلام؛ چرا هلال احمر تسوج برای رحلت “حضرت آیت الله سید علی غیوری” تسلیت در قالب پارچه یا بنر در بیرون اداره نصب نکرده است؟!

امت حزب الله تسوج شنبه , 20 دسامبر 2014 - 18:53

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سید علی غیوری نماینده محترم ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر، موجب تالم، تاسف و تاثر خاطر فراوان گردید.
این انسان وارسته در کنار مبارزات درخشان انقلابی، سالیان متمادی از عمر پر برکت خود را در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور گذراند و تا آخرین لحظات در خدمت مردم و انقلاب بود .
مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه و ملت شهید پرور تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح بلند آن فقید سعید، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت داریم.

سربازگمنام شنبه , 20 دسامبر 2014 - 19:02

بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم پرهیزکار و خدمتگزار مرحوم حجهالاسلام والمسلمین آقای حاج سیدعلی غیوری رحمه الله علیه را به خاندان و بازماندگان مکرّم ایشان و به ارادتمندان و علاقمندان این روحانی خدوم و مردمی و انقلابی و به روحانیت معظم تهران تسلیت عرض می‌کنم. عمر بابرکت این عالم روحانی یکسره به خدمت و تلاش برای مردم بویژه ضعفا و نیازمندان و درماندگان سپری شد. وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی‌دریغ در خدمت به آن نیز دیگر ویژگی بارز این سیّد بزرگوار بود و در این راه فرزند برومند خود را هم تقدیم دفاع مقدس کرد. در مسئولیت‌های گوناگون، با همه‌ وجود به اسلام و انقلاب و کشور خدمت کرد و زندگی را با نیکنامی به سر آورد، عاش سعیداً و مات سعیداً.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۲۹ آذرماه ۱۳۹۳