کد خبر : 21037
تاریخ انتشار : جمعه 19 دسامبر 2014 - 3:00

تفنگداران دریایی روسیه، فرانسه را ترک کردند

تفنگداران دریایی روسیه، فرانسه را ترک کردند

واحدمرکزی خبر نوشت: چهارصد تفنگدار دریایی روسیه که برای استفاده از ناو میسترال در فرانسه آموزش می دیدند، روز پنجشنبه بندر سن نزر فرانسه را ترک کردند. شرکت فرانسوی سازنده این ناو روز چهارشنبه اعلام کرده بود « خروج این افراد پیش از جشن های پایان سال و برای مدتی نامشخص انجام می گیرد.» به

واحدمرکزی خبر نوشت:

چهارصد تفنگدار دریایی روسیه که برای استفاده از ناو میسترال در فرانسه آموزش می دیدند، روز پنجشنبه بندر سن نزر فرانسه را ترک کردند.

شرکت فرانسوی سازنده این ناو روز چهارشنبه اعلام کرده بود « خروج این افراد پیش از جشن های پایان سال و برای مدتی نامشخص انجام می گیرد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، تفنگداران دریایی روسیه ماه ژوئن وارد فرانسه شده بودند. فرانسه به علت درگیری های اوکراین تحویل ناوهای میسترال به روسیه را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخته است.

تحویل اولین ناو به نام ولادیوستوک قرار بود در چارچوب قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون یورویی روسیه و شرکت فرانسوی اواسط نوامبر انجام شود.

فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه چهارم سپتامبر تحت فشارهای شدید آمریکا و کشورهای عضو ناتو، تحویل این ناو را به روسیه به حل بحران سیاسی در اوکراین مشروط کرد.

یک منبع عالی وزارت دفاع روسیه نیز در مسکو اعلام کرد بر اساس قرار داد تحویل ناو می تواند سه ماه یعنی تا اواسط فوریه تمدید شود ، بدون آنکه فرانسه با مجازاتی مواجه شود. این منبع تصریح کرد:«در نتیجه مسکو در حال حاضر، مبنایی برای تحت پیگرد قرار دادن طرف فرانسوی ندارد.»

ناو دوم به نام سباستوپول نیز بر اساس قرارداد باید اکتبر ۲۰۱۵ تحویل روسیه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.