کد خبر : 20647
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دسامبر 2014 - 17:30

آشنایی با کانون تخصصی مشاوره استان آذربایجان شرقی

آشنایی با کانون تخصصی مشاوره استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: سایت کانون تخصصی مشاوره استان آذربایجان شرقی، به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس، خدمات متنوعی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. حجت الاسلام بهروز ثنایی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به اینکه این

خبرگزاری شبستان: سایت کانون تخصصی مشاوره استان آذربایجان شرقی، به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس، خدمات متنوعی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

حجت الاسلام بهروز ثنایی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به اینکه این سایت در ۱۸ اسفند ماه سال گذشته به طور آزمایشی شروع بکار کرد، ابراز کرد: این سایت در راستای آشنایی مردم با آموزه های دینی، پاسخگویی به پرسش های تربیتی والدین و مربیان، توسعه فرهنگ قرآنی در کانون ها و خانواده ها با استفاده از مقالات و مطالب سایت، ترویج شیوه های نوین تربیتی به مربیان کانون ها، توجه بیشتر اصحاب فرهنگ عمومی به نقش خانه و خانواده در رشد فرهنگ دینی راه اندازی شده است.

وی افزود: پاسخگویی به سوالات و شبهات اقشار مختلف به خصوص اعضای کانون های فرهنگی هنری و جوانان در زمینه های تحصیلی، خانوادگی و شبهات دینی در قالب مطالب، جملات و مقالات از جمله بخش های این سایت است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس ادامه داد: در این سایت به پرسش های عمومی جواب داده شده و با کمک اساتید، صاحب نظران و مشاورین رشته های مختلف و نیز ارائه گزارش فعالیت های کانون در فضای مجازی و با دریافت نظرات مخاطبین و سایر کانون ها و همچنین کارشناسان هر بخش تلاش شد تا در ارتقای کیفی آن نهایت دقت و سرعت انجام گیرد.

حجت الاسلام ثنایی تاکید کرد: خوشبختانه در همان زمان شروع آزمایشی به خاطر قرار دادن مطالب مبتلابه و مورد نیاز با استقبال خوب مخاطبین مواجه شد و این استقبال مخاطبین در کنار حمایت مسئولین شهر سیس و کارشناسان و همچنین حمایت های بی دریغ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان باعث دلگرمی کانون مجری شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس اظهار  داشت: خوشبختانه در همان ابتدای فعالیت استقبال خوبی از سوی مشاورین و کارشناسان و اعضای کانون جهت ارائه مطالب برای درج در سایت صورت گرفت، بطوری که مجبور به نوبت دهی به مشاورین و اعضا جهت درج مطالب آنها در سایت شدیم.

وی تاکید کرد: تاکنون استقبال خوبی از سوی مخاطبین فضای مجازی هم در جنبه بازدید وهم در زمینه درخواست همکاری با سایت صورت گرفته که برای قبول همکاری آنها برنامه ریزی هایی برای افزایش واحدهای جدیدی از جمله طب سنتی اسلامی و واحد خواهران و چهل حدیث اقدام شد.

حجت الاسلام ثنایی همچنین لزوم پاسخگویی به شبهات دینی واعتقادی جوانان در فضای مجازی با استفاده از نیروهای متعهد، آشنایی مردم با آموزه های دینی، پاسخگویی به پرسش های تربیتی والدین و مربیان، توسعه فرهنگ قرآنی در کانون ها و خانواده ها، ترویج شیوه های نوین تربیتی به مربیان کانون ها، توجه بیشتر اصحاب فرهنگ عمومی به نقش خانه و خانواده در رشد فرهنگ دینی، ترویج روحیه مسجدی و فرهنگی و مقابله عملی با تهاجم فرهنگی غرب را از جمله مهم ترین اهداف راه اندازی سایت تخصصی مشاوره برشمرد.

بخش های متنوع سایت تخصصی مشاوره

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس در ادامه با اشاره به قسمت های مختلف سایت گفت: اخبار واطلاعیه های کانون الغدیر سیس و اخبار مذهبی، مشاوره و پرسش و پاسخ در زمینه های تحصیلی، ترک اعتیاد، خانواده، سلامت، مذهبی، حقوق، شبهات مهدویت، بخش مذهبی شامل قسمت های(حدیث روز، مناسبت ها، شهدا، ویژه نامه، قرآنی، احکام، مقالات، مهدویت،سیره معصومین علیهم السلام)، مقالات، تالار گفتگو، بخش علمی شامل(سلامتی و پزشکی- علوم دامی- علوم کشاورزی)، بخش ادبیات و هنر شامل(شعر فارسی، شعر ترکی، آثار هنری، پوسترهای مناسبتی)، بخش طنز و سرگرمی و مسابقات، پیوندها و کتابخانه و آثار و نرم افزارهای قابل نصب بر روی تلفن همراه از جمله بخش های این سایت به شمار می رود.

حجت الاسلام ثنایی همچنین گفت: مسابقه ای با عنوان «خانواده قرآنی» بر روی سایت تخصصی مشاوره قرار گرفت که سوالات از مطالب داخل سایت انتخاب شده بود که به افرادی که به سوالات پاسخ صحیح داده بودند، به قید قرعه هدایایی با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

وی با اشاره به هزینه های اداره یک سایت با این حجم مطالب و قسمت های مختلف اظهار امیدواری کرد: مسئولین و خیرین جهت تامین هزینه های سایت و برگزاری مسابقات مختلف مجازی، این کانون را یاری نمایند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر همچنین تاکید کرد: ما آماده دریافت مطالب مستند و مقالات و درج آن به نام خودشان در این سایت هستیم.

گفتنی است، علاقه مندان جهت بازدید از سایت تخصصی مشاوره می توانند به آدرس alghadirsis.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.