کد خبر : 2053
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دسامبر 2013 - 15:35

بخشدار صوفیان : در 9دی مردم ایران 22 بهمن دیگری آفریدند

بخشدار صوفیان : در 9دی مردم ایران 22 بهمن دیگری آفریدند

به گزارش  خبرنگارافتخاری شبسترنیوزوروابط عمومی دانشگاه صوفیان  جلسه شورای اقامه نماز  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان برگزار گردید  سعدی  بخشدار بخش صوفیان در این جلسه افزود:  نتیجه حماسه  این شد که شش کشور که ادعای اقتدار وقدرت میکردند امروز پای میز مذاکره با ایران نشسته اند. وی ضمن تقدیر از میزبانی واحد صوفیان در

به گزارش  خبرنگارافتخاری شبسترنیوزوروابط عمومی دانشگاه صوفیان  جلسه شورای اقامه نماز  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان برگزار گردید

 سعدی  بخشدار بخش صوفیان در این جلسه افزود:  نتیجه حماسه  این شد که شش کشور که ادعای اقتدار وقدرت میکردند امروز پای میز مذاکره با ایران نشسته اند.

وی ضمن تقدیر از میزبانی واحد صوفیان در جلسه شورای اقامه نماز  در خصوص فعالیتهای فرهنگی دانشگاه واحد صوفیان گفت: ما تلاش خواهیم کرد فعالیتهای فرهنگی این  دانشگاه را با فعالیتهای ارگان های دیگر  پیوند دهیم و از این طریق موجبات بالا رفتن وگسترش فرهنگ دینی و اسلامی در سطح شهر صوفیان را فراهم سازیم.

وی فعالیتهای دانشگاه را مکمل فعالیتهای تربیتی  دانست و از دانشگاه برای  همکاری در  برگزاری نشستهای فرهنگی در سطح شهر برای جوانان در مقابله با آسیبهای اجتماعی دعوت کرد.

خسروی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان نیز،  نهم دی ماه را روز پیوند عاشورائی امت با ولایت و روز تشخیص امام حق و امام باطل و روز تشخیص اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی توسط ملت شهید پرور ایران عنوان کرد .

وی در ادامه  به ارائه عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف علی الخصوص حوزه فرهنگی پرداخت و مسائل فرهنگی را در اولویتهای مسئولین و کارکنان و استادان واحد دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.