کد خبر : 2047
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دسامبر 2013 - 8:30

استیضاح نعمت زاده متوقف نشده است

استیضاح نعمت زاده متوقف نشده است

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: جلسه شب گذشته طراحان استیضاح وزیر صنعت هیچ‌گونه رسمیتی نداشته و آقای بیاتیان، خود تنها با وزیر صنعت دیدار کرده است، لذا این جلسه و محتوای آن مورد تایید همه طراحان استیضاح نیست، بنابراین استیضاح نیز متوقف نشده است. علی علیلو نماینده مردم شبستر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با

n00008362-b

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: جلسه شب گذشته طراحان استیضاح وزیر صنعت هیچ‌گونه رسمیتی نداشته و آقای بیاتیان، خود تنها با وزیر صنعت دیدار کرده است، لذا این جلسه و محتوای آن مورد تایید همه طراحان استیضاح نیست، بنابراین استیضاح نیز متوقف نشده است.

علی علیلو نماینده مردم شبستر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه‌ مشترک طراحان استیضاح وزیر صنعت با “نعمت‌زاده” در شب گذشته،  گفت: این جلسه تنها با حضور یکی از امضاکنندگان طرح استیضاح “نعمت‌زاده” وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شده و غیر رسمی بوده است.

وی در ادامه افزود: این جلسه هیچ‌گونه رسمیتی نداشته و آقای بیاتیان، خود تنها با وزیر صنعت دیدار کرده است، لذا این جلسه و محتوای آن مورد تایید همه طراحان استیضاح نیست، بنابراین استیضاح نیز متوفق نشده است.

گفتنی است؛ پیشتر یکی از طراحان، طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت از جلسه مشترک طراحان استیضاح این وزیر با وی در شب گذشته خبر داده و گفته بود، در این جلسه مقرر شده که طرح استیضاح وی فعلا مسکوت بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.