کد خبر : 20424
تاریخ انتشار : شنبه 13 دسامبر 2014 - 4:54

سقوط بهای نفت به زیر ۶۰ دلار

سقوط بهای نفت به زیر ۶۰ دلار

با اصلاح پیش بینی آژانس بین المللی انرژی در مورد تقاضای نفت در سال آینده میلادی، بهای این فرآورده بار دیگر کاهش یافت و در بازار نیویورک به زیر ۶۰ دلار رسید.  به گزارش ایرنا ، عصر جمعه هر بشکه نفت خام در بازار نیویورک برای تحویل در ماه ژانویه (دی – بهمن)، با بیش

با اصلاح پیش بینی آژانس بین المللی انرژی در مورد تقاضای نفت در سال آینده میلادی، بهای این فرآورده بار دیگر کاهش یافت و در بازار نیویورک به زیر ۶۰ دلار رسید.
 به گزارش ایرنا ، عصر جمعه هر بشکه نفت خام در بازار نیویورک برای تحویل در ماه ژانویه (دی – بهمن)، با بیش از سه درصد کاهش به بهای ۵۷ دلار و ۹۵ سنت معامله شد.
نفت برنت در بازار لندن نیز روز جمعه با ۲٫۵ درصد کاهش به بهای هر بشکه ۶۲ دلار و ۳۶ سنت فروخته شد.
در همین حال، آخرین آمار ارایه شده روی تارنمای اوپک (روز پنجشنبه)، میانگین بهای نفت ۱۲کشور عضو این سازمان را ۶۰ دلار و ۵۰ سنت عنوان کرده است. این آمار، به پیش از سقوط روز جمعه مربوط است.
هر بشکه نفت، با مقیاس آمریکای شمالی، با ۱۵۹ لیتر برابری می کند.
آژانس بین المللی انرژی روز جمعه اعلام کرد که تقاضای نفت در سال ۲۰۱۵ به طور میانگین به ۹۳ میلیون و سیصد هزار بشکه در روز بالغ خواهد شد. این میزان، ۲۳۰ هزار بشکه کمتر از پیش بینی سابق است.
روز جمعه هر یک هزار فوت مکعب گاز طبیعی در بازار نیویورک به بهای ۳ دلار و ۷۴ سنت خریداری شد.
امروز هر اونس (۲۸ گرم) طلا در بازار آمریکا به بهای یک هزار و ۲۲۳ دلار معامله شد؛ هر اونس نقره نیز به قیمت ۱۷ دلار و ۱۱ سنت به فروش رسید. قیمت هر اونس طلای سفید (پلاتین) امروز یک هزار و ۲۳۲ دلار بود.
روز جمعه هر دلار آمریکا در بازارهای جهانی با ۱۱۸ ین ژاپن، ۶٫۱۸ یوآن چین و یک هزار و ۱۰۳ وان کره جنوبی برابری می کرد. هر یورو نیز امروز با ۱٫۲۴ دلار معامله شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.