کد خبر : 20370
تاریخ انتشار : جمعه 12 دسامبر 2014 - 17:59

همه برای مبارزه با فساد مصمم شوند

همه برای مبارزه با فساد مصمم شوند

امام جمعه شبستر گفت:سیستم جامعه و ادارات کشورمان باید طوری که اسلام،قرآن و پیامبران و اهل بیت توصیه کرده اند باشد.

IMG_0142به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به اربعین حسینی گفت:هدف  شهادت امام حسین(ع) این بود که جامعه به آسایش و امنیت برسد و اکنون باید سبک زندگی مان را  مثل ائمه کرده و با درس گرفتن از امام حسین (ع) در جامعه به نیازمندان کمک کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراجعات مختلفی در مورد نبود توانایی در پرداخت پیش پول و اجاره به دفترش داشته است تصریح کرد:خدا را شاکریم که در سایه نظام جمهوری اسلامی و حمایت های دولت افرادی به ساختمان سازی مشغول اند ولی ای کاش این ساختمان ها به صورت تضمینی در اختیار فقرا و تازه ازدواج کرده ها قرار بگیرد و مشکلاتشان حل شود.

امام جمعه شبستر ادامه داد:همان طور که در طول محرم  از انجام بعضی عمل ها و مکروهات جلوگیری می کردیم باید این خصلت را با خود حفظ کرده و درس و نهضت اباعبدالله الحسین(ع)  رابا خودمان در طول سال و  برای همیشه  حفظ کنیم.

محمدزاده با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد گفت:مردم  باید در شناسائی مفسدین با مسئولان همکاری کنند و شایسته نیست در نظامی که حاصل خون پاک شهدا می باشد زیر میزی، ربا و … وجود داشته باشد و انتظار این است مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی دقتشان بیشتر شود چرا که بحث جلوگیری از فساد از مطالبات خداوند متعال بوده  و جامعه باید بدون فساد پیش رفته و همه برای مبارزه با فساد مصمم شوند و کسانی که  دست از پا خطا می کنند  دقیقا باید حکم اسلام برای آنها اجراشود تابرای دیگران عبرت شود.

وی ادامه داد:فساد اداری خانمان سوز بوده و اعتماد مردم را  از بین می برد و  سیستم جامعه و ادارات کشورمان  باید طوری که اسلام،قرآن و پیامبران و اهل بیت توصیه کرده اند باشد و  هرکس خواهان مبارزه با استکبار جهانی است باید به مردم خدمت کند و در این صورت هزاران آمریکا و اسرائیل هم جمع شوند هیچ غلطی نمی توانندبرای این کشور انجام دهند.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به هفته پژوهش افزود:پژوهش از زیربناهای توسعه کشور می باشد و لازم است دانشگاهها ،حوزه و سایر امکان علمی به پژوهش اهمیت دهند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره سالروز شهادت شهیدمفتح اظهار کرد:افرادی مثل شهید مفتح از سرمایه های کشورمان بودند و دشمن مخالف وجود انسان های آگاه در دانشگاه  می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.