کد خبر : 20297
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 دسامبر 2014 - 22:56

ستادمبارزه با مواد مخدر در صوفیان برگزار شد

ستادمبارزه با مواد مخدر در صوفیان برگزار شد

جلسه ستادمبارزه با مواد مخدر شهرستان شبستر در محل بخشداری صوفیان برگزار گردید.

به گزارش شبسترنیوزسید سعیدکاشانی فرماندار شهرستان  شبستردر جلسه ستادمبارزه با مواد مخدر این شهرستان که صبح امروز پنجشنبه۲۰ آذر درصوفیان برگزارشد با تأکید بر برگزاری کارگاه های آموزشی گفت:برای اینکه  بتوان استفاده و بهره برداری های لازم انجام گیرد، بحث ها و جلسات باید به صورت آموزشی برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتیاد مرز نمی شناسد گفت:اعتیاد می تواند گریبان گیر هرکس از جمله پولدار و  فقیر، زن و مرد و جوان و پیر شود و  بحث پیشگیری از این بلای خانمان سوز امر بسیار مهمی است و لازم است در امر پیشگیری تاکید و سرمایه گذاری انجام گیرد.

کاشانی  در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان مدیریت جهادی تصریح کرد: ما باید در رابطه با بحث اعتیاد و مواد مخدر نهضت آموزشی  به صورت جهادی را شروع کرده و به عنوان اجماع کامل سربازان نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و این واقعیت را که جوانان امروزی و آینده در خطر است را قبول کنیم تا بتوانیم کارهایی انجام دهیم.

اسماعیلی رئیس بهزیستی شهرستان شبستر نیز در این جلسه گفت: باید آگاه سازی  در بین افرادی که می خواهند ترک کنند افزایش یابد و کمپ های ترک اعتیاد پولی نشود یعنی مدت زمان نگه داری معتاد در کمپ ۱ ماه می باشد و بعد از آن باید به تی سی (مرکز اجتماع درمان مدار) برای ترک بلند مدت منتقل شود و نبایدکمپ ها برای آنکه پول بیشتری بگیرند  در کمپ ها بیشتر نگه دارند، زیرا وظیفه ی کمپ ها سم زدایی و وظیفه ی تی سی ها ترک می باشد.

سخنرانی دکتر صادق زاده کارشناس بحث اعتیاد و اعلام نقطه نظرات از دیگر برنامه های جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شبستر بود.۱۲۳ ۱۲۳ (۱) ۱۲۳ (۲) ۱۲۳ (۳) ۱۲۳ (۴)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.