کد خبر : 20115
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 دسامبر 2014 - 18:48

فراموش کردن جنایات فتنه۸۸ خیانت به اسلام و نظام است

فراموش کردن جنایات فتنه۸۸ خیانت به اسلام و نظام است

امام جمعه شبسترگفت:فتنه سال های ۷۸ و ۸۸ طرح استکبار حهانی بود و خواست دشمن این است که این فتنه ها فراموش شود و اگر از بحث فتنه و فتنه گری گذر کرده و فراموش کنیم به خواست دشمن جامعه عمل پوشانده ایم.

imagesبه گزارش شبسترنیوز صبح امروز سه شنبه۱۸آذرماه نخستین جلسه ستاد ۹ دی و دهه فجر شهرستان شبستر با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار گردید.

حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر در این جلسه با اشاره به اینکه ۹دی و دهه فجر نقطه عطف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت:در ۹ دی ۸۸ مردم با حضور خود نشان دادند که از اسلام ،قرآن ،نظام و ولایت نه تنها جدا نمی شوند بلکه پایبند به اصول آن هستند.

وی در ادامه تصریح کرد:بزرگترین و مهم ترین اصلی که برای مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با فتنه و فتنه گری  باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد ،خدمت به مردم است و مسئولی که به مردم توجه دارد مبارزترین فرد در مقابل استکبارجهانی است.

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه نباید بحث فتنه و فتنه گری را فراموش کرد،گفت:فتنه سال های  ۷۸ و ۸۸ طرح استکبار حهانی بود و خواست دشمن این است که این فتنه ها فراموش شود و  اگر از بحث فتنه و فتنه گری گذر کرده و فراموش کنیم به خواست دشمن جامه عمل پوشانده ایم.

وی در ادامه افزود:در فتنه ۸۸ به عزاخانه های امام حسین(ع) حمله گردید و فتنه گران مستقیما به اعتقاد مردم توهین کردند و اکنون دشمن دست بردار نبوده  و در صدد فتنه های دیگر می باشد و  فراموش کردن جنایات فتنه و فتنه گری خیانت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی می باشد وباید به جامعه آگاهی های لازم را داده و مردم را با اصل و اهداف فتنه آشنا کرد.

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مسئولین شهرستان شبستر گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای نمایش عملکردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در معرض دید عموم مردم  می باشد.

یادآور می شود در این جلسه مسئولین ستاد گرامیداشت این ایام منصوب شده و حاضرین نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر مراسمات را برشمردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.