کد خبر : 2011
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دسامبر 2013 - 14:40

شبستر درجام فوتسال منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شد

شبستر درجام فوتسال منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شد

به گزارش  شبسترنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، در این مسابقات که با حضور 14 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 13 به مدت 4 روز از 27 تا 30 آذرماه سالجاری به میزبانی واحد شبستر برگزار شد، تیم دانشجویان پسر این دانشگاه موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات

LostFile_JPG_8027792

به گزارش  شبسترنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، در این مسابقات که با حضور 14 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 13 به مدت 4 روز از 27 تا 30 آذرماه سالجاری به میزبانی واحد شبستر برگزار شد، تیم دانشجویان پسر این دانشگاه موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

تیم های شرکت کننده در دو دور به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های شبستر، هریس، تبریز و مرند به دور نیمه نهایی راه یافتند و از این میان دو تیم شبستر و هریس به مرحله نهایی راه یافتند.

گفتنی است تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هریس به مقام نایب قهرمانی و تیمهای تبریز و مرند به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.

تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی جلفا، هریس، مراغه، هادی شهر، شبستر، ایلخچی، اهر، سراب، مرند، تبریز، اسکو، بناب، و واحد علوم تحقیقات آذربایجان شرقی در این مسابقات به رقابت پرداختند، و تیم مرند نیز جام اخلاق را از آن خود کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.