کد خبر : 19539
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دسامبر 2014 - 4:02

سرمربی استقلال در تیم ابقا شد

سرمربی استقلال در تیم ابقا شد

مدیر عامل تیم استقلال با قلعه نویی جلسه ای را برگزار کرد و اعلام داشت که این مربی در جلسه هیئت مدیره شرکت نمی کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیریت تیم استقلال با شرایطی خاص روبروست و اعضای هیئت مدیره تیم استقلال خواستار توضیح قلعه نویی در خصوص وضعیت تیم شدند اما این اتفاق رخ

مدیر عامل تیم استقلال با قلعه نویی جلسه ای را برگزار کرد و اعلام داشت که این مربی در جلسه هیئت مدیره شرکت نمی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیریت تیم استقلال با شرایطی خاص روبروست و اعضای هیئت مدیره تیم استقلال خواستار توضیح قلعه نویی در خصوص وضعیت تیم شدند اما این اتفاق رخ نداده است زیرا مدیر عامل تیم این اجازه را به مربی تیم نداده است.

گفتنی است مدیرعامل استقلال برای دوری از حاشیه و عدم درگیری این اقدام را انجام داده است تا حاشیه ای در میان ایجاد نشود.

شایان ذکر است جلسه فوق در مکانی نامعلوم انجام شد تا همه چیز بدون حاشیه و حرف و حدیث انجام شود.

این در حالی است که اعلام شده است قلعه نویی در تیم ماندنی است و این موضوع تصویب شده است و عنوان شده که مسوولان مدتی را به این مربی فرصت دادند تا وی ناکامی های گذشته را جبران کند و نتایج تیم را تغییر دهد.

**سرمربی استقلال آب پاکی را روی دست همه ریخت/دستیارانش را تغییر نمی دهد!

سرمربی تیم استقلال در این تیم با مشکل روبرو شده است زیرا نتایج وی قابل قبول نیست و برخی خواستار تغییر در کادرفنی شده است.

سرمربی تیم استقلال در این تیم با مشکل مواجه شده است زیرا این مربی خواستار این شده است که در خصوص وضعیت این تیم اظهار نظر نکنند و تصمیم در این مورد را به قلعه نویی واگذار کنند.

گفتنی است قلعه نویی آب پاکی را روی دست همه ریخته است تا در این مورد اظهار نظری نکنند و این خود اوست که در این خصوص تصمیم گیری می کند و وی نیز قصد ندارد تغییری در کادرفنی ایجاد کند و با دستیاران فعلی خود که زرینچه و فکری هستند به کار خود ادامه می دهد.

این در حالی است که قلعه نویی حتی مشکل بدنی اعضای تیم خود را نیز رد کرده است و اعتقاد دارد که شرایط بدنی اعضای تیم دلیل عدم نتیجه گیری تیم در بازیهای گذشته نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.