کد خبر : 19244
تاریخ انتشار : جمعه 28 نوامبر 2014 - 18:05

اولویت نمایندگان مجلس باید اقتصاد مقاومتی باشد

اولویت نمایندگان مجلس باید اقتصاد مقاومتی باشد

امام جمعه شبستر دلیل دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران را از دست دادن قدرت استکبار و تبدیل شدن ایران به یک قدرت جهانی دانسته و افزود:نظام و سیاست های جمهوری اسلامی تحت هدایت مقام معظم رهبری طوری در اندیشه های مسلمانان جهان تاثیر داشته است که رفته رفته اثری از استکبار جهانی باقی نخواهد ماند.

 IMG_0124به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبسترکه در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه مخلوقات نه  نفعی برای بشر دارند و نه ضرری گفت: بشر باید این را دانسته و از مخلوقات قطع امید کندو در عالم قبر بعد از مسائل اعتقادی از عمر بشر سوال خواهد شد و  باید برای عمر خود برنامه داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: وظیفه مردم حرکت به ایمان راسخ است تا  در برابر تحریم ها نیز با مدیریت زندگی و کاهش توقع بتوانند بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهند.

محمداده  در ادامه با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) و  روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ،پاکسازی آب های بیت المللی با گشت های متعدد نیروی دریایی و تامین آب های بین المللی را از مهم ترین اقدامات نیروی دریایی کشور دانست.

امام جمعه شبستر دلیل  دشمنی  استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران را از دست دادن قدرت استکبار و تبدیل شدن ایران به یک قدرت جهانی دانسته و افزود:نظام و سیاست های جمهوری اسلامی تحت هدایت مقام معظم رهبری طوری در اندیشه های مسلمانان جهان تاثیر داشته است که رفته رفته اثری از استکبار جهانی باقی نخواهد ماند.

وی در بخش پایانی سخنان خود  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد:اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی  باید اقتصاد مقاومتی باشد چرا که طبق تاکید حضرت آقا تنها راه حل تبدیل تهدیدات به فرصت ها اقتصاد مقاومتی می باشد.

“گزارش تصویری نماز جمعه هفتم آذر شبستر”
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.