کد خبر : 1922
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دسامبر 2013 - 11:41

اربعین حسینی در مکتب العباس (ع) صوفیان

اربعین حسینی در مکتب العباس (ع) صوفیان

به گزارش شبستر نیوز ،مراسم شب اربعین حسینی در هیئت مکتب العباس (ع) شهر صوفیان به همراه رونمایی از کتاب ارمغان مکتب العباس و نیز نخستین نکوداشت پیرغلامان حسینی در مسجد امام زمان (عج)روز یکشنبه اول دیماه برگزار شد. در این مراسم که با حضور اهالی، میهمانان بزرگوار و مسئولین محترم منطقه برگزار شد، از

به گزارش شبستر نیوز ،مراسم شب اربعین حسینی در هیئت مکتب العباس (ع) شهر صوفیان به همراه رونمایی از کتاب ارمغان مکتب العباس و نیز نخستین نکوداشت پیرغلامان حسینی در مسجد امام زمان (عج)روز یکشنبه اول دیماه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اهالی، میهمانان بزرگوار و مسئولین محترم منطقه برگزار شد، از کتاب ارمغان مکتب العباس رونمایی به عمل آمد. این کتاب شامل ادعیه و زیارات معصومین (ع) بوده، در بیش از صد صفحه در قطع جیبی و با چاپ رنگی منتشر شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، نکوداشت مختصری به همراه اهدای لوح یادبود از پیر غلام حسینی حاج سید احمد موسویان صوفیانی به عمل آمد و حجت الاسلام صفری رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شبستر با اشاره به زحمات و تلاش های فرهنگی و مذهبی این بزرگوار، به دیگر شخصیت­های بزرگ این شهر اشاره فرمود و صوفیان را از حاصلخیزترین شهرهای منطقه برای پرورش بزرگان بسیاری دانست.

در ادامه برنامه زیارت اربعین حسینی قرائت شد و مراسم سوگواری با مداحی بسیار نیکوی آقایان: توحید رحمانزاده و ابوالفضل دادخواه ادامه پیدا کرد.

عکس مراسم در اولین فرصت اضافه خواهد شد.

Image0038 (1)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.