کد خبر : 19165
تاریخ انتشار : جمعه 28 نوامبر 2014 - 12:40

از بیماران دیالیزی بیمارستان خامنه تکریم شد

از بیماران دیالیزی بیمارستان خامنه تکریم شد

بیماران کلیوی و دیالیزی بیمارستان مورد تکریم و از زحمات کادر بیمارستان تجلیل شد.

به گزارش شبسترنیوز به مناسبت هفته بیماران کلیوی از بیماران دیالیزی بیمارستان تکریم و از زحمات کادر بیمارستان ، پزشکان و پرستاران تجلیل به عمل آمد.

حجه الاسلام محمد زاده  امام جمعه شبستر  در این مراسم که در محل کتابخانه آیت الله سید جواد خامنه ای شهرخامنه برگزار شداز برگزار کنندگان  مراسم تکریم از بیماران کلیوی  قدردانی کرد.

وی با اشاره به سفارشات و آموزه های دینی در خصوص تکریم بیماران آرزوی بهیودی و سلامت بیماران  آرزومند بهبود و صحت کامل برای تمامی بیماران بویژه بیماران خاص و بیماران کلیوی گردیده و توجه به نیازهای این قشر از جامعه را خواستار شد.

محمدزاده  عیادت و تکریم از بیمار را به جهت سفارش در آموزه های دینی جزء وظیفه مسئولین و مردم خوانده و توجه بیشتر به مسائل بهداشتی را سفارش نمود.

دکتر امین نوروزی رییس بیمارستان خامنه نیز  به ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت بیمارستان پرداخته و از زحمات خیرین به جهت حمایت های خود از بیمارستان قدردانی کرد.

در ادامه بهروز پنجه ای رییس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی خامنه با ارائه گزارشی از تاریخچه و روند شکل گیری و احداث بیمارستان خامنه از ۴۵ سال پیش عنوان داشت : بیمارستان خامنه میراث گرانبهایی است که از پدرانمان به ما رسیده و بر ما و مسئولین واجب است که در نگهداری و بهبود امور و حل مشکلات آن تلاش کنیم .

وی  از تلاشها و حمایت های بی دریغ خیرین جهت نگهداری و پیشرفت این بیمارستان در طول سالیان گذشته تقدیر و تشکر نموده و در خصوص نحوه و شرایط تشکیل بخش دیالیز این بیمارستان گزارشی را ارائه نمود .

پنجه ای در بخش دیگرسخنان خود گفت : بخش دیالیز خامنه  تنها مرکز دیالیزی از پلیس راه تبریز تا سلماس  می باشد و لازم است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و یقینا با توسعه آن می توان ضمن ارائه خدمات مطلوبتر به بیماران در موضوع توریست درمانی نیز می توان این بیمارستان را به عنوان تنها مرکز دیالیزی شهرستان بسط و توسعه داد.

وی ادامه داد: با وجود این بخش در بیمارستان خامنه می توان سایر بخش ها و تخصص ها را در سایر مراکز درمانی و بیمارستانهای شهرستان سرمایه گذاری نموده و در نهایت بصورت تخصصی تر در هر مرکز به امور درمان بیماران پرداخت .
پنجه ای در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از خیرین و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان از زحمات دکتر صومی در راستای تکمیل و تجهیز بیمارستان برای اجرای طرح کوهورت قدردانی نموده و از حمایت های خیرین جهت رفع نیازهای بیماران عزیز سپاس گزاری و خواستار تجهیز بیشتر و گسترش بیمارستان بخصوص بخش دیالیزی آن شدند.
در پایان مراسم با تقدیم هدیه و گل از بیماران کلیوی تکریم و بهبودی و صحت کامل این عزیزان مسئلت و از زحمات کادر بیمارستان ، پزشکان ، پرستاران و خادمان آن مجموعه تجلیل شد.
شهردار خامنه در حاشیه این مراسم از  آقای علیرضا کردیان مدیرعامل شرکت دریان کندو بجهت حمایت های مادی و معنوی خود در برگزاری این مراسم با شکوه تقدیر و سپاس گزاری نماید.

خاطرنشان می شود این مراسم با همکاری  بیمارستان خامنه ، شهرداری و شورای اسلامی خامنه برگزار گردید.

ب۰ ۴ ۵ ۷ ۹ ۱۱ ۱۴ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۵ ۲۶ ۳۸ ۴۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

يه نفر شنبه , 29 نوامبر 2014 - 4:49

کپی پیست هنر نیست

وقتی در مراسم نیستید انتشارآن معنا ندارد

اگر صلاح میدونستند شما را هم دعوت میکردند

شبسترنیوز شنبه , 29 نوامبر 2014 - 10:54

سلام از کجا میدونین از ما کسی اونجا نبود؟؟

خامنلو سه‌شنبه , 2 دسامبر 2014 - 17:36

سلام خیلی ممنمون از انتشار خبر