کد خبر : 19159
تاریخ انتشار : جمعه 28 نوامبر 2014 - 1:59

تقدیم لایحه بیمه زنان خانه دار به مجلس

تقدیم لایحه بیمه زنان خانه دار به مجلس

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: لایحه بیمه زنان خانه‌دار در دولت در حال بررسی است و پس از تصویب آن در هیئت وزیران تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود. به گزارش فارس ، شهین‌دخت ملاوردی عصر امروز در حاشیه همایش خشونت علیه زنان در مشهد اظهار کرد: مرجع ملی صیانت از حقوق زنان منتظر

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: لایحه بیمه زنان خانه‌دار در دولت در حال بررسی است و پس از تصویب آن در هیئت وزیران تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

به گزارش فارس ، شهین‌دخت ملاوردی عصر امروز در حاشیه همایش خشونت علیه زنان در مشهد اظهار کرد: مرجع ملی صیانت از حقوق زنان منتظر بررسی در کمیسیون لوایح دولت است.

وی افزود: از طریق دستگاه‌های اجرایی پیگیر ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست‌ خانوار هستیم تا این دستگاه‌ها به وظایف‌شان در این حوزه به درستی عمل کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: از طریق بهزیستی، کمیته امداد و سازمان‌هایی که مسئول توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هستند، تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسیده است که پایلوت طرح اشتغال زنان سرپرست خانوار نیز در شهر ری به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه زنان سرپرست خانوار از طریق بهزیستی در حال انجام است، تأکید کرد: آماری از خشونت‌های صورت گرفته علیه زنان در حال حاضر نداریم اما براساس بررسی‌هایی که در سال‌های ۸۰ تا ۸۳ انجام گرفت بیشترین خشونت‌ها علیه زنان در حوزه خشونت‌‌های روانی در قالب توهین و تحقیر بوده که آثار بلندمدتی را در پی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.