کد خبر : 18873
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 نوامبر 2014 - 11:24

زیان تحریم های اقتصادی غرب علیه روسیه

زیان تحریم های اقتصادی غرب علیه روسیه

“آنتون سیلاونوف” گفت تحریم های اقتصادی غرب سالانه ۴۰ میلیارد دلار زیان به بار می آورد. به گزارش  مهر به نقل از خبرگزاری ایتار تاس، “آنتون سیلاونوف” وزیر دارایی روسیه گفت ۴۰ میلیارد دلار هزینه سالانه تحریم های اقتصادی غرب است. وی با بیان این مطلب گفت در پی اظهارات ضدروسی رئیس جمهوری لیتوانی، روسیه

“آنتون سیلاونوف” گفت تحریم های اقتصادی غرب سالانه ۴۰ میلیارد دلار زیان به بار می آورد.

به گزارش  مهر به نقل از خبرگزاری ایتار تاس، “آنتون سیلاونوف” وزیر دارایی روسیه گفت ۴۰ میلیارد دلار هزینه سالانه تحریم های اقتصادی غرب است. وی با بیان این مطلب گفت در پی اظهارات ضدروسی رئیس جمهوری لیتوانی، روسیه مرزهای خود را به روی ورود اجناس و خودروهای باری این کشور بسته است.

بر این اساس با آغاز درگیری های نظامی در شرق اوکراین دولت های آمریکا و کشورهای اروپایی بخش های انرژی و نظامی روسیه را تحریم کردند که این اقدام موجب افزایش تورم و کاهش ارزش روبل روسیه شده است. بنا بر اعلام بانک مرکزی روسیه پس از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در ماه مارس شرکت های خارجی ۱۲۸ میلیارد دلار از سرمایه گذاری های خود را از این کشور خارج کرده اند.

گفتنی است “دالیا گریبائوسکایته” رئیس جمهوری لیتوانی ضمن انتقاد از الحاق کریمه به خاک روسیه و حمایت از جدایی طلبان شرق اوکراین، این اقدامات را رفتارهای تروریستی از سوی این کشور ارزیابی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.