کد خبر : 18855
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 نوامبر 2014 - 5:00

صدورکارت ملی هوشمند باهدف کاهش هزینه‌دولت

صدورکارت ملی هوشمند باهدف کاهش هزینه‌دولت

سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت هوشمند با هدف کاهش هزینه‌های دولت و حذف تجمیع انواع کارت‌های مردم در ادارت ثبت احوال کشوراست. به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد، عبدالرحیم رحیمی در نشست مدیریت منابع انسانی ثبت احوال کشور گفت: کارکنان این اداره باید در تکریم

سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت هوشمند با هدف کاهش هزینه‌های دولت و حذف تجمیع انواع کارت‌های مردم در ادارت ثبت احوال کشوراست.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد، عبدالرحیم رحیمی در نشست مدیریت منابع انسانی ثبت احوال کشور گفت: کارکنان این اداره باید در تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعه کنندگان مقدم بر کارکنان سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشند. جمعیت به عنوان شاخص اصلی در توسعه هر منطقه محسوب می‌شود و برنامه ریزی‌ها و نیز اعتبارات به مناطق بر اساس شاخص جمعیت انجام می شود.

سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد: ثبت احوال با ارائه آمار صحیح از جمله وقایع حیاتی تولد و مرگ و میزان جمعیت و آمار ازدواج و طلاق می تواند مسوولان شهرستان گچساران را در برنامه ریزی برای توسعه و حل مشکلات فراروی مردم منطقه کمک کند.

تقی پور عنوان کرد: صدور کارت هوشمند با هدف کاهش هزینه های دولت و حذف تجمیع انواع کارت های مردم در ادارت ثبت احوال کشور است.

وی گفت: اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و ماموریت های ثبت احوال همکاری مسئولین را برای مرتفع کردن مشکلات این سازمان را از آنان می طلبد.

سرپرست اداره رفاه بازنشستگان و مدیریت منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور افزود: مسئولین شهرستان گچساران در زمینه رفع مشکلات این اداره همکاری های لازم را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.