کد خبر : 18735
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 نوامبر 2014 - 1:46

اصحاب رسانه در ترویج گفتمان ولایت تلاش کنند

اصحاب رسانه در ترویج گفتمان ولایت تلاش کنند

فرمانده سپاه عاشورا گفت:طرد کردن گفتمان ولایت یکی از اصلی ترین نقشه های دشمن می باشدو اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیجی باید در مسیر ترویج و توسعه و تعمیق گفتمان ولایت و صدور نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمایند.

IMG_6368به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز ، همایش استانی بسیج و رسانه با محوریت رسانه، بسیج و گفتمان ولایت با  حضور نوباوه نماینده مردم تهران و از خبرنگاران پیشکسوت  ،سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، علی اکبر صفی پور مدیر کل اداره ارشاد، علی نواداد مدیر کل صدا و سیما وجمعی از  اصحاب رسانه ومطبوعات استان در محل سالن  اجتماعات دانشگاه پیام نور جلفا برگزار شد.

سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در این همایش با  تبریک هفته بسیج گفت:بسیج دارای رسالت جهانی است و در فراسوی جهان اسلام مطرح شده است و  برای اینکه گفتمان بسیج را به عنوان گفتمان ولایت مطرح شود نیازمند اصحاب رسانه خبره در عرصه بسیج هستیم.

وی ادامه داد:صدای دلنشین بسیج در سراسر دنیا طنین انداز شده است و به عنوان یکی از محورهای  قدرت و اقتدار ملی مطرح شده است و در مسیر پیشرفت قرار گرفته و مورد توجه دشمنان می باشد .

فرمانده سپاه عاشورا  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی های بسیجی عنوان کرد: بسیجی بودن تنها به داشتن لباس، ظاهر خاص و کارت نیست و هر کسی که برای پیشرفت و سربلندی ایران و انقلاب اسلامی تلاش و فداکاری کند بسیجی است.

کریمیان تصریح کرد:بسیج در میدان رویارویی با دشمن نقش آفرین  می باشد  و در برابر تهدیدات و سناریوهای مختلف و پیچیده دشمن ایستاده و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه طرد کردن گفتمان ولایت یکی از اصلی ترین نقشه های دشمن می باشد،افزود:اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیجی باید در مسیر ترویج و توسعه و تعمیق گفتمان ولایت و صدور نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمایند.

تصاویرهمایش استانی بسیج و رسانه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.