کد خبر : 18483
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 نوامبر 2014 - 16:28

فرهنگ بسیج باعث پیشرفت در تمامی عرصه ها می شود

فرهنگ بسیج باعث پیشرفت در تمامی عرصه ها می شود

امام جمعه شبستر:در بحران های مختلف نظام جمهور ی اسلامی بسیج پیشرو بوده است و همین طور در فتنه سال های ۷۸ و ۸۸ روحیه و فرهنگ بسیجی توانست اندیشه های دشمنان را به سوی خودشان برگرداند.

IMG_5727به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر  در جلسه شورای  اداری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت:بسیج متعلق به شخص خاص و سازمان خاصی نیست و اگر روحیه بسیجی نباشد در کارهایمان موفق نخواهیم بود.

محمدزاده در ادامه با اشاره به نقش بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اندیشه ، فرهنگ و روحیه  بسیجی باعث پیروزی در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شد.

وی ادامه داد: در بحران های مختلف  نظام جمهور ی اسلامی بسیج پیشرو بوده است و همین طور در فتنه سال های ۷۸ و ۸۸  روحیه و فرهنگ بسیجی  توانست اندیشه های دشمنان را به سوی خودشان برگرداند.

امام جمعه شبستر  با اشاره به اقدامات و فعالیت های بسیج درعرصه های علمی ،صنعتی ،اقتصادی  واقتصادی بیان کرد: روحیه بسیجی باعث پیشرفت در تمامی عرصه ها شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: تمام مسئولین نظام باید با دارا بودن روحیه بسیجی و خلوص  در حفظ نظام تلاش نموده  و در تمام عرصه ها با ایمان و عشق و علاقه برای مقابله با توطئه های دشمنان قدم بردارند.

وی تأکید کرد:   پاسداری از اسلام مکتب اهل بیت و نظام  و ولایت بزرگرتین وظیفه مسئولین می باشد و  تمام برنامه  ها و حرکت هایمان باید حول محور ولایت بوده و  مردم داری را سرلوحه تمام کارهایمان  قرار دهیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت:اگر مسئولین به مردم به طور خالصانه خدمت کنند در واقع بالاترین خدمت را برای تداوم نظام انجام داده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.