کد خبر : 18409
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 نوامبر 2014 - 4:35

لغو تعطیلی پنجشنبه ها در هرمزگان

لغو تعطیلی پنجشنبه ها در هرمزگان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری ساعات کاری کارکنان دولت باید ۴۴ ساعت در شش روز هفته باشد و بر این اساس تعطیلی روزهای پنجشنبه در هرمزگان لغو شد. به گزارش مهر، رضا برومند عصر شنبه در هفتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری ساعات کاری کارکنان دولت باید ۴۴ ساعت در شش روز هفته باشد و بر این اساس تعطیلی روزهای پنجشنبه در هرمزگان لغو شد.

به گزارش مهر، رضا برومند عصر شنبه در هفتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به هفته پژوهش، عنوان کرد: برنامه های این هفته هر سال از ۲۳ الی ۲۸ آذر ماه برگزار می شد اما امسال به دلیل مصادف شدن با ایام عزاداری ماه صفر برنامه های این هفته در استان ها زودتر و از ۱۵ لغایت ۲۰ آذر برگزار می شود.

وی ادامه داد: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات فعالان عرصه پژوهش است و  نمایشگاه هفته پژوهش در هرمزگان از ۱۵ آذر ماه آغاز می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان افزود: انتخاب پژوهشگران برتر در استان به عهده دانشگاه هرمزگان گذاشته شده است و انتخاب فناوران برتر توسط پارک علم و فناوری و برپایی نمایشگاه نیز بر عهده جهاد دانشگاهی استان است.

برومند خاطرنشان کرد: در آینده دوره های آموزشی برای ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیقات در هرمزگان برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به لغو تعطیلی روزهای پنجشنبه در هرمزگان، بیان داشت: تعطیلی پنجشنبه ها به استناد تصمیمات استانی و با تصمیم شورای مدیریت بحران استان صورت گرفته بود اما بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری ساعات کاری کارکنان دولت باید ۴۴ ساعت در شش روز هفته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان تصریح کرد: ما از دستگاه ها می خواهیم تا ارزیابی های کارشناسانه را در این خصوص انجام دهند و مستندات قانونی مربوط به تاثیر تعطیلی پنجشنبه ها در صرفه جویی مصرف انرژی دستگاه ها را تا ابتدای خرداد ماه ارائه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.