کد خبر : 18163
تاریخ انتشار : جمعه 21 نوامبر 2014 - 17:48

حرکت های بسیج همیشه افتخارآمیز بوده است

حرکت های بسیج همیشه افتخارآمیز بوده است

امام جمعه شبستر گفت: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی تمام اقشار جامعه و یکی از بزرگترین وظایف و حرکت های جامعه اسلامی می باشد و لازم است برای همیشه ادامه یابد.

ImageHandler.ashxبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز،حجت الاسلام  محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در مسجدجامع این شهر برگزار شد با  اشاره به درس های زندگی از مکتب امام حسین (ع)گفت:بزرگترین درسی که از نهضت امام حسین (ع) به جای مانده است درس اخلاص می باشد چرا که هیچ مشکلی نتواست مانع اخلاص ایشان شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: این هفته از هفته های  مقدس می باشد و دارای  پیام های بسیار عالی برای جامعه اسلامی و کل مستضعفین  هست.

خطیب جمعه شبستر با تبریک این هفته به امت اسلامی گفت: به امام زمان (عج) تبریک عرض میکنم که این چنین نیروهایی دارد که در راه اجرای دستورات اسلام با روحیه بسیجی  طوری قدم برمیدارند که برای دشمنان ذلت آور و برای مسلمانان موجب عزت و افتخارند.

وی در ادامه افزود:اقشار مختلف امت اسلامی و خصوصا جوانان بسیجی آماده اجرای دستورات ولی فقیه در تمام عرصه ها و صحنه ها هستند و تا به امروز با با قدرت خدا و وجود بسیج  دشمن هیچ غلطی نتوانسته است بکند و بسیج مصداق آیات نورانی قرآن می باشد و در طول عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی حرکت ها و اقدامات  بسیج همیشه افتخارآمیز بوده است.

امام جمعه شبستر امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه عمومی تمام اقشار جامعه دانسته و گفت: با داشتن روحیه بسیجی همه به این مسئله توجه دارند  و این عمل  یکی از بزرگترین  وظایف و حرکت های جامعه اسلامی  می باشد و لازم است برای همیشه ادامه یابد.

وی در بخش دیگر سخنان خود بااشاره به اقدامات بسیج در زمینه های فرهنگی و برگزاری یادواره های شهدا گفت:شهدا الگوی همیشه ماندگار جامعه اسلامی برای تمام نسل ها می باشند  و همه در حفظ این فرهنگ وظیفه دارند و  لازم است  جهاد فرهنگی بزرگ برای همیشه ادامه یابد چرا که دشمن از تدوارم جهاد فرهنگی ناراحت است و می ترسد.

امام جمعه شبستر دربخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف گفت: تمام مسئولین کشور و شهرستان باید به فکر اتحاد و انسجام منطقه باشند و در حل مشکلات منطقه از جمله  بیکارهای جوانان  لازم است شبانه روز تلاش نمایند چرا که این  ملت حق دارندو عمل به حق این ملت جزو وظایف مسئولین است.

.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.