کد خبر : 1802
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دسامبر 2013 - 21:05

هفته بازار شبستر سامان دهی می شود

هفته بازار شبستر سامان دهی می شود

به گزارش شبسترنیوز به نقل از آقای بختیاری روابط عمومی بسیج اصناف شهرستان شبستر اولین جلسه مجمع قشر شورای بسیج اصناف شهرستان شبستر دیشب 26 آذر ماه به ریاست آقای محمد علی فریدونی و اعضای محترم این شورا درسالن اجتماعات بسیج اصناف شبستر تشکیل شد. در ابتدای این جلسه مسئول بسیج اصناف ضمن خیرمقدم به

به گزارش شبسترنیوز به نقل از آقای بختیاری روابط عمومی بسیج اصناف شهرستان شبستر اولین جلسه مجمع قشر شورای بسیج اصناف شهرستان شبستر دیشب 26 آذر ماه به ریاست آقای محمد علی فریدونی و اعضای محترم این شورا درسالن اجتماعات بسیج اصناف شبستر تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه مسئول بسیج اصناف ضمن خیرمقدم به حاضرین اهداف جلسه را تببین نموده وبه ساماندهی تشکیلات هفته بازار شهر شبستر اشاره کرد و از ریاست واعضای محترم مجمع شورای بسیج خواست اظهار نظرهای خود را در خصوص جنبه های مثبت ومنفی این نوع بازارها درمنطقه را بیان نمایند .

محمد علی فریدونی رئیس مجمع با تشریح جنبه های مثبت ومنفی هفته بازار از جمله تفاوت اندک قیمت ها با مغازه های این شهرستان افزود : هرج و مرج هایی که در بین فروشندگان و خریداران در فروش بعضی از اجناس از جمله لباس های زنانه و از مد افتاده کارخانجات و فروشگاه های بزرگ استان که در این هفته بازار ها به فروش میرسد به خاطر ارزانی این اجناس علتی جز از مد افتادگی و پس مانده بودن این اجناس نیست که شاید در دید همه کس گنجیده نباشد.

نجاز زاده نایب رئیس مجمع با اشاره به کم و کاستی های هفته بازار از نبود پارکینگ کافی و خاکی بودن قسمت های بزرگ میدان هفته بازار انتقاد کرد و برای ساماندهی هفته بازار راهکارهایی ارائه نمود.

علیلو  نماینده مردم شبستر ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی , فلسفه وجودی هفته بازار در منطقه شبستر را تبین نمود و قداستی که یک بازار در گذشته ها درمیان اهالی و دیگر ارگانها داشتند را تشریح کرد. وی افزود:  قبل از هر اقدامی ما باید در مرحله اول محیط هفته بازار را مثل دیگر شهرها بازسازی کنیم و از نظر بهداشت و سرپوشیده کردن وغرفه بندی و ایجاد نماز خانه و دیگر امکانات ارائه خدمات نمائیم تا هم فروشنده ها و هم خریداران محترم در یک محیط امن وتمیز و راحت باشند .

نماینده شبستر اظهار داشت: بعداز اینکه بسترسازی لازم صورت گرفت غرفه های هفته بازار را به کسانی واگذار کنیم که هم از نظر نظام صنفی و هم از دید اداره  اماکن عمومی قابل تأئید باشند تا هویت و فعالیت اشخاص در غرفه ها مشخص شود.

آهنگر زاده رئیس مجمع امور صنفی گزارشی در مورد کسبه کنار جاده ها و ورودی های شهرها داد تا بعد از برررسی های لازم توسط امور صنفی و ارجاع به نماینده جهت مطرح کردن مطالبات  از استان پیگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس پنج‌شنبه , 19 دسامبر 2013 - 22:07

تشكيلات سازماني بنام شهرستان -خون بازاريانرا به شيشه كشيدن از كل شهرستان – … — اما واگذاري سهم و امتياز و حق و حقوق شهرستاني ها زير صفر
آقاي….آقاي …. اينها اگر نمايندگان بازاريان شهرستان هستند لطفا” تنها يك نفر نماينده از بين شهرهاي منطقه شبستر كه 9 شهر است نشان بدهيد
همه اشخاصي كه در عكس مشخص است همه اهل شبستر اند شبستري چگونه از حق و حقوق بازاريان و شهروندان تسوجي يا صوفياني يا شندآبادي و …. دفاع خواهد كرد