کد خبر : 18016
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 نوامبر 2014 - 23:59

ورزشکار تسوجی عضو تیم ملی سرکل کبدی

ورزشکار تسوجی عضو تیم ملی سرکل کبدی

امیر دهقانی  بازیکن تیم ملی سرکل کبدی ایران که اصالتا از تسوج شهرستان شبستر می باشد در حاشیه اردوی تیم ملی کبدی در زمین چمن تختی شبستردرگفتگو با شبسترنیوز گفت: پدر و مادرم از شهرستان شبسترهستند و خودم را شبستری می دانم. وی با اشاره به اینکه ۵ سال هست عضو ثابت تیم ملی کبدی

IMG_0515امیر دهقانی  بازیکن تیم ملی سرکل کبدی ایران که اصالتا از تسوج شهرستان شبستر می باشد در حاشیه اردوی تیم ملی کبدی در زمین چمن تختی شبستردرگفتگو با شبسترنیوز گفت: پدر و مادرم از شهرستان شبسترهستند و خودم را شبستری می دانم.

وی با اشاره به اینکه ۵ سال هست عضو ثابت تیم ملی کبدی می باشد گفت: در مدت حضورم در تیم ملی  در مسابقات قهرمانی آسیا سه عنوان  سوم و در  لیگ باشگاههای جهان و آسیا دوم  و ۵ مقام قهرمانی کشور را کسب کرده ام.

دهقانی ادامه داد: بدنم آماده هست و هر سال موف ظاهر شده ام و امیدوارم امسال نیز موفق شوم و اهالی و مسئولین شهرستان شبستر نیز دعا کنند تا موفق شوم و بتوانم  پدر ومادرم و مردم  را شاد کنم .

وی در خصوص وضعیت اردوی شبستر نیز گفت:کیفیت زمین بازی  شبستر عالی می باشد وبی نظیر هست و از اداره ورزش و جوانان شهرستان شبسترنیز تشکر میکنم

این ورزشکار شبستری در بخش پایانی گفتگوی خود بیان کرد:۱۲ سال هست ورزش می کنم و رشته اولم کشتی بود و در شرایط سخت بوده ام و به  ورزشکاران  شهرستان شبستر توصیه میکنم در مقابل شکست بایستند تا موفق شوند.

 خاطرنشان می شودتیم ملی سرکل کبدی جمهوری اسلامی ایران ۱۳آذرماه سال جاری در  مسابقات قهرمانی جهان  در هندوستان حضور خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس جمعه , 21 نوامبر 2014 - 10:43

برای این تیم و این عزیز شهرستانی ارزوی موفقیت داریم.

غیاث بیگی سه‌شنبه , 9 دسامبر 2014 - 15:05

مهندس حجت عبدالرحمنی شهردار تسوج:

شهرداری تسوج در راستای ارج نهادن به نظرات وایده های نو شهروندان بانک ایده شهری را راه اندازی می نماید.

صاحب نظران، دغدغه مندان و فعالان فرهنگی و عمرانی عرصه ی فرهنگ و توسعه می توانند ایده های خود را در بانک ایده «تسوج» ثبت و علاوه بر دریافت «گواهی ثبت ایده» از جوایز ارزش مند آن بهره مند گردند.

شهردار تسوج افزود: راه اندازی «بانک ایده تسوج»علاوه بر جمع آوری و جذب ایده های ناب در مجموعه و زمان سنجی برای اجرای مناسب آن ها در عمران و توسعه شهر، ایجاد منابع مالی پایدار برای شهر و شهرداری ، زیباسازی، فضای سبز ، استفاده از ظرفیتهای بالقوه بخش خصوصی و سایر موضوعات مدیریت شهری باعث قدردانی از تلاش های فکری افراد و دسته بندی بهتر و دقیق تر برنامه های اجرایی و فکری در کوتاه مدت و بلند مدت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تصمیم در پی افزایش حجم پیشنهادات مختلف عمرانی و فرهنگی از سوی صاحب نظران گرفته شده تصریح کرد: حتی کوچکترین پیشنهادات که در ظاهر اهمیت چندانی هم ندارد در این بانک، ایده ثبت و با تلفیق با ایده های دیگر موجب بروز و ظهور ایده های پخته تر و کامل تری در تمامی مقولات خواهد شد.

عبدالرحمنی گفت: بانک ایده تسوج یک الگوی کامل و جامعی برای سایر تشکل ها و مجموعه هاست که به این وسیله می توانند از مالکیت آثار فکری و معنوی نیز حمایت کافی نمایند.

در پایان خاطر نشان می شود به ایده اول یک سکه تمام بهار آزادی ، دوم نیم سکه بهار آزادی و سوم ربع سکه بهار آزادی تقدیم خواهد شد.

در ضمن جهت صهولت ثبت ایده در بانک ایده شهرداری ایده های خود را در «بخش نظرات یا بانک ایده» در بالای صفحه ثبت نمایید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تسوج

ali جمعه , 18 سپتامبر 2015 - 1:24

درسته که مهم نیست ایشون کجایی باشن و مهم اینه که ایرانی هستن ولی بهتره اخبار درست اعلام کنین ایشون پسر عموی بنده هستن و پدرشون اصالتا اهل تبریز هستن فقط مادرشون تسوجی هستش

شبسترنیوز جمعه , 18 سپتامبر 2015 - 1:25

سلام دوست عزیز ما با خودشون مصاحبه کردیم.