کد خبر : 1749
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دسامبر 2013 - 10:20

بازدید نماینده شهرستان شبسترازشهر وایقان

بازدید نماینده شهرستان شبسترازشهر وایقان

به گزارش شبسترنیوز  جمعه 22 آذر ماه علی علیلو با هیأت همراه از شهر وایقان بازدید نمودند. در این دیدار  علی لو با برگزاری جلسه ای صمیمی با شهردار  وایقان  و شورای  شهر وایقان به بررسی مشکلات و مسائل شهر وایقان پرداختند. در این دیدار ابتدا مشکلات فرا روی شهرداری در خصوص توسعه ی شهری

n00008362-b

به گزارش شبسترنیوز  جمعه 22 آذر ماه علی علیلو با هیأت همراه از شهر وایقان بازدید نمودند.

در این دیدار  علی لو با برگزاری جلسه ای صمیمی با شهردار  وایقان  و شورای  شهر وایقان به بررسی مشکلات و مسائل شهر وایقان پرداختند.

در این دیدار ابتدا مشکلات فرا روی شهرداری در خصوص توسعه ی شهری و نیز مشکل اسناد اراضی و همچنین ناهماهنگی های شهرداری و اداره منابع طبیعی در خصوص اراضی وایقان از طرف شورا و شهردار محترم  بیان شد  و از نماینده شهرستان خواستار پیگیری این موضوعات شدند.

سپس  آقای علیلو ضمن ارائه طرحهای جامع خود در خصوص شهرستان از جمله طرح جامع راههای مواصلاتی و طرح احیای دریاچه ارومیه، بیان داشت که در راستای حل مشکلات شهر وایقان اقدامات اساسی انجام خواهد پذیرفت.

نماینده مردم شهرستان شبستر در ادامه اعلام کرد: در خصوص تاسیس مراکز فنی و حرفه ای و مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی، در صورتی که شورا و شهردار محترم شهر وایقان اقدام نمایند پیگیری جدی از طرف ایشان  بعمل خواهد آمد تا انشا الله شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر شهر وایقان باشیم.

علی لو در پایان در خصوص مشکلات اراضی شهر وایقان گفت:  این مشکل عمدتا فراگیر کل شهرستان می باشد که برای رفع آن بایستی اقدامی در حد وزارت خانه صورت گرفته و از شخص وزیر محترم استمداد بطلبیم  واین کار نیز در اولویت های کاری حقیر، خدمتگذار همه ی شهرستان و مردم همیشه در صحنه  است.

منبع:وب سایت نماینده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.