کد خبر : 17348
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 دسامبر 2014 - 21:44

انکار جنایت توسط خواهر و برادر

انکار جنایت توسط خواهر و برادر

هر و برادری که متهم هستند مردی را به قتل رسانده‌اند، در جلسه محاکمه ادعا کردند از این جنایت بی‌خبرند. به گزارش شبسترنیوز کارآگاهان جنایی استان فارس، هشت‌سال قبل جسد مردی را که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، پیدا و تحقیقات را در این رابطه آغاز کردند. شواهد نشان می‌داد این مرد، قربانی

هر و برادری که متهم هستند مردی را به قتل رسانده‌اند، در جلسه محاکمه ادعا کردند از این جنایت بی‌خبرند.

به گزارش شبسترنیوز کارآگاهان جنایی استان فارس، هشت‌سال قبل جسد مردی را که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، پیدا و تحقیقات را در این رابطه آغاز کردند. شواهد نشان می‌داد این مرد، قربانی انتقامجویی شخصی شده است زیرا سرقتی از او انجام نشده بود؛ از طرفی ظواهر حکایت از آن داشت که جنایت در مکانی مسقف رخ داده است.

جنازه به پزشکی‌قانونی منتقل شد و بعد از مشخص‌شدن هویت مقتول به‌نام بابک، تلاش‌ها برای یافتن ردی از عامل یا عاملان جنایت ادامه یافت. کارآگاهان در ادامه متوجه شدند این مرد به خانه زنی جوان به نام حمیده رفت‌وآمد داشت؛ به همین دلیل به زن جوان مظنون شدند و بعد از انجام تحقیقات نامحسوس، او و برادرش را بازداشت کردند. دو متهم در بازجویی‌ها ادعا کردند بی‌گناه هستند و اصلا مقتول را نمی‌شناسند اما وقتی تحقیقات ادامه یافت، مرد جوان که هاشم نام دارد اتهام قتل را گردن گرفت و گفت: «مدتی بود که بابک مزاحم خواهرم می‌شد.روز حادثه نیز او به منزل حمیده رفته بود به همین دلیل با وی درگیر شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم. بعد از اطمینان از مرگ بابک، جسد او را از خانه بیرون بردم و رها کردم.» پرونده بعد از طی مراحل مقدماتی و صدور کیفرخواست، در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. نماینده دادستان در جلسه دادگاه، جرم هاشم را قتل‌عمد و اتهام خواهرش را معاونت در قتل اعلام کرد. سپس اولیای‌دم خواستار قصاص متهم‌به‌قتل شدند. در ادامه وقتی نوبت به متهمان رسید تا از خودشان دفاع کنند آنها اتهام قتل را رد کردند و گفتند اصلا از ماجرای مرگ بابک خبر ندارند.

بنا بر این گزارش، هیات قضات بعد از پایان جلسه محاکمه برای صدور رای وارد شور شدند.

منبع: روزنامه شرق

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.