کد خبر : 16876
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اکتبر 2014 - 21:47

کشته شدن ِ دو نفر در حمله به پارلمان کانادا

کشته شدن ِ دو نفر در حمله به پارلمان کانادا

مقام های کانادایی اعلام کردند که یک پلیس نیز در حمله فرد یا افراد مهاجم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. تلویزیون کانادا “سی.بی.اس” هم خبر داد که در حملۀ صبح امروز چند مسلح ناشناس به پارلمان در اوتاوا، دستکم یک نفر از مهاجمان به ضرب گلوله پلیس کشته شد. یکی از نیروهای

مقام های کانادایی اعلام کردند که یک پلیس نیز در حمله فرد یا افراد مهاجم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

تلویزیون کانادا “سی.بی.اس” هم خبر داد که در حملۀ صبح امروز چند مسلح ناشناس به پارلمان در اوتاوا، دستکم یک نفر از مهاجمان به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

یکی از نیروهای پلیس کانادا به خبرگزاری فرانسه گفت: ماموران در حال پیگردِ یکی از مهاجمان و یا شاید سه تن از آنان هستند، ما گمان می کنیم که آن ها بر فراز بام ساختمان پارلمان باشند.

در این میان، نیروهای پلیس، حلقۀ محاصره پارلمان را گسترش دادند و از ساکنان منطقه خواستند از ساختمان پارلمان دور شده و در خانه های خود پناه بگیرند.

شماری از شاهدان عینی گفتند که یک شخص مسلح را در حال قدم زدن به سمت ساختمان پارلمان مشاهده کردند و پس از آن صدای تیراندازی پلیس شنیده شد و پلیس هایی که به تعقیب مهاجم پرداختند، فریادهای “پناه بگیرید..” سر دادند. پس از آن، حدود ۱۰ تا ۲۰ گلوله از یک سلاح رگباری شلیک شد.

شمار زیادی از نیروهای پلیس کانادا، به همراه زره پوش ها، ساختمان پارلمان و دفتر نخست وزیر را محاصره کردند و به گفتۀ یک مقام مسئول، “استیون هاربر” نخست وزیر کانادا، از این مهلکه، جان سالم به در برد.

این اتفاق، دقیقا یک روز پس از آن صورت گرفت که یک جوان، اقدام به زیر گرفتن دو سرباز کرد و یکی از آن ها را کشت و دیگری را زخمی کرد. نیروهای پلیس، عامل این حادثه را کشتند و این ماجرا را حمله ای تروریستی قلمداد کردند.

العالم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.