کد خبر : 165264
تاریخ انتشار : جمعه 25 نوامبر 2022 - 16:34

مدیر آموزش و پرورش شبستر:

استمرار بازدیدهای سرگروه های درسی از مدارس موجب تقویت آموزش و ایجاد حس رقابت بین دانش آموزان می شود

استمرار بازدیدهای سرگروه های درسی از مدارس موجب تقویت آموزش و ایجاد حس رقابت بین دانش آموزان می شود

مدیر آموزش و پرورش شبستر گفت: استمرار بازدیدهای سرگروههای درسی از مدارس موجب تقویت آموزش و ایجاد حس رقابت بین دانش آموزان و همکاران می شود.

به گزارش شبستر خبر، مجید گوزلی مدیرآموزش و پرورش منطقه شبستر در جمع سرگروه های درسی شبستر اظهار کرد: آسایش و امنیت  دیروز و امروز را مدیون بسیج و بسیجیان هستیم  و ایثار و شهادت بسیج هنوز هم در جبهه های جنگ نرم  و تهاجم و تهدیدات فرهنگی  در تامین امنیت داخلی ادامه دارد.

وی در مورد  جایگاه بسیج و بسیجی  بیان نمود : هر فردی  که علاوه بر شکل تشکیلاتی بسیج اعم از تشکیل پرونده و عضویت و سازماندهی در بسیج و …. با اخلاص و بدون چشم داشت در انجام وظایف  شغلی و کاری و در مناسبتهای  کار مضاعف انجام می دهد، بسیجی وار عمل می کند و سر گروه های درسی  نیز با کار خالصانه می توانند در زمره این افراد باشند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر در ادامه با توجه به موضوع جلسه با تاکید به امر آموزش و تربیت دانش آموزان ، که در ایام کرونا آموزش آسیب دیده بود گفت : امسال با توجه به حوادث اخیر که دشمنان سعی داشتند بعد از کرونا ضربات خود را به پیکره آموزش و پرورش وارد نمایند ولی با عنایات خداوند متعال باز گشایی مدارس با هوشیاری مردم و مسئولین به نحو احسن صورت گرفت .

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون آموزش به صورت حضوری برگزار می شود افزود: باید مدارس را به  تکنولوژی جدید آموزشی و همچنین امکانات برای کارهای پژوهشی و تحقیقاتی با جلب مشارکت های مردمی در این زمینه تجهیز نماییم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر از سرگروهای درسی خواست استمرار بازدید های گروهی از مدارس را در جهت تقویت آموزشی در مدارس و ایجاد رقابت بین همکاران و دانش آموزان را در سرلوحه بازدیدهای خود قرار دهند و با ، ارتباط مستمر با کارشناسی گروههای درسی ، مشکلات و کمبودهای آموزشی و  مشکلات کلاسی را در میان بگذارند تا به  آنچه که به آن تعهد دادیم را در حد توان عمل کنیم.

گوزلی توجه بیشتر به نوجوانان و جوانان را در اولویت کاری خود دانست و تاکید کرد: حساسیت وضع آموزشی بعد از ایام کرونا ، آسیب های جسمی و روحی و تربیتی ناشی از واگذاری تلفن همراه به دانش آموزان و تاثیرات منفی فضای مجازی ، ایجاد فضای غبار آلود در جامعه را جدی بگیرند و با برگزاری برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی و پرورشی و ورزشی بنا به فرموده مقام معظم رهبری که در مدارس باید تحصیل،  تهذیب ،ورزش را در کنار دیگر برنامه های آموزشی قرار دهند و با حضور و مشارکت در مناسبت ها و توجه به اقامه نماز و همکاری با مدیران و توجه به کتاب و کتاب خوانی و پرهیز از تدریس کتب غیر درسی ، دانش آموزان را از حضوردر فضای مجازی دور نمایند چرا که امروزه دشمن فکر و اندیشه و خوب تفکر کردن  نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.