کد خبر : 164962
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 سپتامبر 2022 - 14:01

امام جمعه شبستر:

مدیران مدارس در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت کنند

مدیران مدارس در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت کنند

امام جمعه شبستر گفت: رویکرد مدارس بایستی در هفته دفاع مقدس رنگ و بو و رویکرد دفاع مقدس به خود بگیرد و انتظار ما از مدیران مدارس این است که به نحو احسن در برگزاری مراسمات این هفته توجهات ویژه داشته باشند.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام کیانی امام جمعه شبستر در جلسه شورای آموزش و پرورش شبستر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدایی که در دوران جنگ تحمیلی با ایثار جان، مال و خانواده خود امنیت، آسایش و درس انسانیت را به همه ما آموختند.

حجت الاسلام کیانی گفت: دفاع مقدس دوران طلایی درس‌آموز بود و دوران سرمشق نه برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌ها و همه مستضعفان در طول تاریخ بشریت و آینده بشریت است.

امام جمعه شبستر در پایان سخنان خود عنوان کرد: رویکرد مدارس بایستی در هفته دفاع مقدس رنگ و بو و رویکرد دفاع مقدس به خود بگیرد و انتظار ما از مدیران مدارس این است که به نحو احسن در برگزاری مراسمات این هفته توجهات ویژه داشته باشند.

در ابتدای این جلسه نیز مدیر آموزش و پرورش شبستر با ارائه گزارشی از عملکرد یک ماه اخیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه؛ به آمار ثبت نامی و تخصیص کلاسهای درس مدارس اشاره کرد و گفت: به حول و قوه الهی و در سایه تلاش همکاران محترم در مدارس و همچنین اعضای ستادی اداره تا به امروز؛ ۵۳/۸۵% دانش آموزان در مدارس شبستر و در پایه های مختلف ثبت نام کرده و ۷۴/۹۶% دانش آموزان هم در مدارس کلاسبندی شده اند که از این منظر رتبه ششم استان را در اختیار داریم؛ همچنین در بحث ارزیابی و رتبه بندی سفارش کتابهای درسی هم با ۶۲/۹۵% رتبه اول استان را در اختیار داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.