کد خبر : 164608
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 ژوئن 2022 - 10:33

رئیس هیأت ورزش کارگری آذربایجان شرقی:

ورزش کارگری بهره وری شرکت‌ها و کارخانجات را بالا می‌برد

ورزش کارگری بهره وری شرکت‌ها و کارخانجات را بالا می‌برد

رئیس هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی درخصوص اهمیت ورزش کارگری در کارخانجات گفت: ورزش کارگران، بهره وری شرکت‌ها و کارخانجات را بالا می‌برد.

به گزارش شبستر خبر، ابوالفضل امیدی رئیس هیأت ورزش کارگری آذربایجان شرقی به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر با رئیس جدید ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک به رئیس جدید ورزش و جوانان شبستر ابراز امیدواری کرد ورزش شهرستان آینده‌ای رو به رشد و پر افتخاری را پیش رو داشته باشد.

امیدی تصریح کرد: هدف اصلی ورزش کارگری ارتقا ورزش همگانی و رشد و توسعه در بخش کارگری می‌باشد که نهایتاً سبب سلامت کارگران و بهره وری بیشتر شرکت‌ها و کارخانجات می‌گردد.

وی گفت: در سال‌های گذشته به رغم محدودیت‌های کرونایی موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های وزنه برداری، المپیاد ورزش بانوان، دو صحرانوردی و والیبال ساحلی در ورزش کارگران کشور شدیم.

امیدی در ادامه جلسه ضمن تشریح مشکلات ورزش کارگری در شهرستان شبستر، خواستار هماهنگی بیشتر اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی با قشر کارگری شد و ابراز امیدواری کرد که با معرفی رئیس هیأت ورزشی کارگران شبستر و با مدیریت توانمند رئیس ورزش و جوانان و تدابیر اتخاذ شده می‌توانیم با تعامل بیشتر شاهد پیشرفت و دستاوردهای عالی در ورزش کارگری باشیم.

امیدی در ادامه و در بازدید از یک واحد تولید البسه ورزشی در شهر خامنه گفت: هیأت ورزش کارگری ارتباط چند جانبه و مؤثر با صنایع، اداره ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد که با حضور پیشکسوتان و مدیران توانمند در حوزه ورزش کارگری آینده درخشانی برای این هیأت در آینده پیش بینی می‌شود.

دراین دیدار سیدکیوان بابازاده رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر به اهمیت موضوع ورزش درجامعه بزرگ کارگری شهرستان اشاره و ابراز امیدواری نمود با ایجاد نمایندگی هیأت ورزشی کارگران شهرستان و معرفی نماینده شاهد اتفاقات خوبی در زمینه ورزش کارگران باشیم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.