کد خبر : 164484
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 می 2022 - 20:47

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شبستر معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شبستر معرفی شد

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه پیام نور، *دکتر کیومرث خدا پناه* به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شبستر معرفی شد.

به گزارش شبستر خبر، با پیشنهاد سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی؛ طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه پیام نور، *دکتر کیومرث خدا پناه* به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شبستر منصوب و با حضور مسئولین معرفی شد.

جمال پور در این مراسم با تاکید بر لزوم اشرافیت همکاران دانشگاهی برفضای حاکم بر جامعه و آشنایی با ماموریت ها و کلید واژه های روز، بر تفاوت شعارها و مطالبات بازه های زمانی مختلف اشاره نموده و قدرت کشورها و ابر قدرتهای جهان را بسته به دانش و پیشرفتهای علوم دانشگاهی دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رتبه دوم آذربایجان شرقی در بین استانهای دانشگاهی کشور، دانشگاه پیام نور را فرهنگی ترین دانشگاه کشور خوانده و مهمترین مزیت آن را بهره مندی از دانشجویان، اساتید و کارمندان مجرب و متعهد دانست.

️حجت الاسلام  کیانی امام جمعه شبستر نیز در این مراسم استمرار انقلابی گری را مهمتر از انقلابی بودن عنوان نموده و تغییر رویکرد به سمت مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین اهداف و حرکتهای جهادی را خواستار شد.

وی در ادامه بر جلب توجه و رضایتمندی دانشجویان جهت تحقق شعار سال، تحول آفرینی و پیشرفت های همه جانبه دانشگاهی تاکید کرد.

راستی نماینده شبستر نیز  در این مراسم با تشریح مسائل روز و اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، مخاطرات غذایی را از تهدیدهای جدی جامعه بشری عنوان نموده و تلاش برای افزایش کمی و کیفی تولیدات اساسی و مواد غذایی از راه کنترل بازار و افزایش بهره وری کارخانجات مواد غذایی را خواستار شد.

دهقان فرماندار شهرستان شبستر، نیز گفت: گفتمان علمی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاهها را به مثابه گفتمان عاشورایی دانسته و معرفت و کمال را آرمان انقلاب اسلامی و وجه تمایز با انقلابهای سایر کشورها است.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات چندین ساله آقازاده تجلیل و کیومرث خداپناه به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شبستر معرفی شد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.