کد خبر : 164480
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 می 2022 - 18:55

امام جمعه شبستر:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود

امام جمعه شبستر آزادسازی خرمشهر را نقطه عطف در دوره جنگ تحمیلی دانست و گفت: این پیروزی مقدمه‌ای برای موفقیت‌های بزرگ در عملیات‌های بعدی در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش شبسترخبر، حماسه سوم خرداد نیروهای نظامی و انتظامی شبستر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه شبستر در این دیدار گفت: حادثه آزادسازی خرمشهر طبق اعتقادات اموزه های دینی صرفا یک اتفاق نظامی نبود بلکه بر اساس حکمت خداوند بود   حماسه سوم خرداد  که در بین پیروزی عملیات های دوران دفاع مقدس  برجسته شود.

حجت الاسلامی کیانی اظهارداشت: سنت الهی بر این تعلق گرفته است که حماسه ها جوری آفریده شود که محور قدرت های نظام اسلامی قرار گیرد و آن اتفاق در نظام اسلامی که به عنوان نماد حماسه است تا به عنوان الگو قرار بگیرد عملیات الی بیت المقدس است.

وی در ادامه آزادسازی خرمشهر را نقطه عطف در دوره جنگ تحمیلی دانست و افزود: این پیروزی مقدمه‌ای برای موفقیت‌های بزرگ در عملیات‌های بعدی در دوران دفاع مقدس بود، در واقع آزادسازی خرمشهر آزادسازی یک قطعه خاک نبود بلکه آبرو و حیثیت کشورمان بود.

فرمانده سپاه شبستر نیز در این دیدار گفت: به مناسبت سوم خرداد بیش از۳۰ برنامه اجرا خواهد شد.

بهمن داستان دیدار از خانواده شهدا و جانبازان و برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، استقبال از دوچرخه سواران روشندل استان، غبارروبی مزار شهدا، اجرای زنگ مقاومت و ترنم سرود سلام فرمانده در بین دانش آموزان شهرستان، برگزاری نمایشگاه عملکردی بسیج در۱۱ شهر شهرستان با همت پایگاه های بسیج را از جمله برنامه های شاخص این هفته برشمرد.

دهقان؛ فرماندار شبستر نیز در این دیدار گفت: سوم خرداد گذری بر اسرار نهفته آزادسازی خرمشهر است که از نگاه عبادی و اسلامی و معنوی می تواند مورد توجه نسل امروزی قرار گیرد. و جمله «خرمشهر را خدا آزاد کرد» برگرفته از ابن نگاه عالمانه حضرت امام(ره) بود که عملیات آزادسازی خرمشهر و پیروزب های پی در پی را در نظام اسلامی رقم زد که با محاسبات علمی و نظامی قابل تصور نبود.

خبرنگار: رحیم بهزاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.