کد خبر : 164478
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 می 2022 - 19:48

فرمانده سپاه شبستر:

مدیریت خلاق و متفاوت با شیوه‌های رایج جهانی،ولایتمداری مردم و رزمندگان رموز پیروزی در عرصه‌های سخت است

مدیریت خلاق و متفاوت با شیوه‌های رایج جهانی،ولایتمداری مردم و رزمندگان رموز پیروزی در عرصه‌های سخت است

فرمانده سپاه شبستر گفت: فرماندهی، مدیریت خلاق و متفاوت با شیوه‌های رایج جهانی، ولایتمداری مردم و رزمندگان رموز پیروزی در عرصه‌های سخت است.

به گزارش شبسترخبر، آیین گرامیداشت حماسه سوم خرداد در سالن شهید آوینی سپاه شبستر برگزار شد.

امام جمعه شبستر در این آیین گفت: در حماسه خرمشهر امدادهای غیبی حضور داشت و به همین خاطر علی رغم محاسبات نظامی و علمی و تجهیزات، عده و عده دشمن لشکر اسلام در عملیات حماسه افریدندو فتح خرمشهر از مصادیق بارز امداد الهی در دفاع مقدس بود و با حساب‌ و کتاب‌های دنیوی و نظامی نیز این موضوع میسر بود.

حجت الاسلام کیانی اضافه کرد: حماسه مردم در آزادسازی خرمشهر نشان داد که قدرت استعمارگران پوشالی است و این فرهنگ ایثار و شهادت بود که در مردم نهادینه و موجب شکست دشمنان شد.

وی با بیان اینکه دست یاری خداوند همواره در طول تاریخ همراه مردم مسلمان است گفت: یاری خداوند همان امداد غیبی است که در دوران دفاع مقدس بارها شاهد آن بودیم و ازجمله در حماسه آزادسازی خرمشهر بر همگان عیان شد.

حجت‌الاسلام کیانی بیان داشت: سوم خرداد روز مقاومت، پایداری، ایستادگی، نترسیدن از دشمن، شکستن ابهت پوشالی نظام‌های استکباری و روز غرور همه ما است که با پایداری خود و امداد غیبی و الهی توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.

فرمانده سپاه شبستر نیز در این آیین با گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: فرماندهی، مدیریت خلاق و متفاوت با شیوه‌های رایج جهانی، ولایتمداری مردم و رزمندگان، صلابت و شجاعت مثال زدنی، بصیرت دینی و سیاسی مردم در دوران دفاع مقدس  رموز پیروزی در عرصه‌های سخت است.

بهمن داستان افزود: امام خمینی(ره) تمام این پیروزی‌ها را مرهون عنایت خداوند می‌داند و از هر میدانی که عبور کردیم متصل به خدا بودیم و رمز عبور ایمان رزمندگان بود. وبرهمین مبنا حضرت امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

خبرنگار: رحیم بهزاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.