کد خبر : 164454
تاریخ انتشار : شنبه 21 می 2022 - 14:17

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد

شبستر، شهرستان فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی

شبستر، شهرستان فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌ شرقی از انتخاب شبستر به عنوان شهرستان فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی و گردشگری استان خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری آیین‌ها و جشنوارهای سنتی و بومی، نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی و تعریف رویدادهای فرهنگی، در راستای معرفی ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها و البته استان، نقش بسزایی دارد که این اداره‌کل در کنار برگزاری همایش‌های جامع، از رویدادهای فرهنگی و سه حوزه تخصصی این اداره‌کل در شهرستان‌ها، به‌طور کامل حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: به دنبال ارزیابی انجام گرفته توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در بین ۲۱ شهرستان، شهرستان شبستر، اهر و تبریز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در حوزه تولید محتوا، تبلیغات، تعریف رویدادها، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره کسب کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان در پایان گفت: برگزاری برنامه‌های فوق به‌صورت مستقیم و مداوم با هدف معرفی ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی، تولید اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه گردشگری توسط این اداره‌کل در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.