کد خبر : 164351
تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 1:35

فرمانده سپاه شبستر:

نفرت از صهیونیسم جهانی، واقعیتی که از فرهنگ و باور مسلمانان زدوده نمی شود

نفرت از صهیونیسم جهانی، واقعیتی که از فرهنگ و باور مسلمانان زدوده نمی شود

فرمانده سپاه شبستر در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان اظهارداشت: نفرت از صهیونیسم جهانی، واقعیتی است که هیچ گاه از فرهنگ و باورهای مسلمانان معتقد جهان زدوده نمی شود.‎

به گزارش شبستر خبر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان اظهار داشت: روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند و این فریاد بیدار باش امام عاشقان، شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.

وی اضافه کرد: اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نور دیده و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است.

داستان ادامه داد: تجربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحولی شگرف آفرید و مبارزاتی جدید را بنیان نهاد و فریاد برائت ملت مسلمان ایران از استکبار و صهیونیسم، تفکری نو در سرزمین های اشغالی پدید آورد و بر توده های آزادی خواه فلسطین تأثیری عمیق برجای گذاشت و با ترغیب آنان به حضور سرافرازانه در صحنه های نبرد، نخستین بارقه های توسل به انتفاضه را در اذهان قهرمانان فلسطین شعله ور ساخت و امروز شاهد هستیم شراره های خشم فلسطینیان قهرمان، دامن جنایت کاران صهیونیست را فرا گرفته و آنان را به حیرت مبتلا ساخته است.
وی اظهار کرد: نفرت از صهیونیسم، واقعیتی است که هیچ گاه از فرهنگ و باورهای مسلمانان معتقد جهان زدوده نمی شود و روز قدس، روز انزجار و خشم نسبت به صهیونیزم جهانی واسرائیل غاصب و امریکای جهانخواراست. از این رو مراسم روز جهانی قدس، تنها آیینی تشریفاتی نیست، بلکه نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام علیه تمامی مظاهر صهیونیسم است. روزی است که تمام مظاهر صهیونیسم در اشکال اسرائیلی و غیر اسرائیلی و… آن مورد لعن ملت های مسلمان قرار می گیرند.
انتهای پیام/۱۱۱/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.