کد خبر : 164280
تاریخ انتشار : شنبه 23 آوریل 2022 - 12:22

ندای «بک یا الله» در آسمان شهرستان شبستر پیچید+تصاویر

ندای «بک یا الله» در آسمان شهرستان شبستر پیچید+تصاویر

مراسم احیای دومین شب قدر همزمان با شب شهادت مولای متقیان اامیرالمومنین علی (ع) در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات شهرستان شبستر برگزار شد.

به گزارش شبستر خبر،مراسم احیای دومین شب قدر همزمان با شب شهادت مولای متقیان اامیرالمومنین علی (ع) در مساجد، حسینیه‌ها  و هیئات شهرستان شبستر برگزار شد.

شبی که برتر از هزاران ماه است و مقدرات یکسال انسان در آن رقم می‌خورد،در این شب طنین نوای “الغوث الغوث” مردم به آسمان رسید و مردم با قطرات اشک و دست تمنا به سوی معبود خویش، درخواست مغفرت از او کردند.

چه نجواهای عاشقانه‌ و “الهی العفو”هایی که گفته شد تا با پاکیزگی از مجالس بیرون آیند و زندگی تازه‌ای را شروع کنند. شب قدر بهترین فرصت برای شست‌وشوی دل و آغاز سالی پر از مقدرات نیک است.

در وصف شب قدر همین بس که شب نزول قرآن، شب تقدیر امور و شب مغفرت و آمرزش، است. این جملات “و ما ادراک لیله القدر” و “لیله القدر خیر من الف شهر” کافی است تا بدانیم احیای این شب با هیچ روز و هیچ شبی برابری نمی‌کند.

مومنان شب زنده‌دار  شهرستان شبستر همزمان با مردمان سراسر ایران و جهان، شب گذشته دست خود را بالا بردند و ندای “خلصنا من النار” سر دادند، دلدادگانی که به سوگ شهادت امیرالمومنین علی (ع) نیز نشستند و عزاداری کردند.

انتهای پیام/۱۱۱/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.