کد خبر : 164232
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آوریل 2022 - 23:49

افتخار آفرینی فرزندان شبستر در سوئیس

افتخار آفرینی فرزندان شبستر در سوئیس

مخترعان کشورمان توانستند در ۴۸ امین دوره مسابقات جهانی اختراعات سوئیس مدال برنز مسابقات و تقدیرنامه رسمی مسابقات در بخش علوم داده و کامپیوتر را به دست اورند.

به گزارش شبستر خبر، رومینا شیرازی و‌ روژینا شیرازی و محمودامندی فرزندان شهرستان شبستر اعضای این تیم در این مسابقات که از ۱۶ تا ۲۰ مارس سال جاری میلادی در ژنو سوئیس و حمایت رسمی مرکز مالکیت های معنوی سازمان ملل متحد و همچنین انجمن جهانی اختراعات و بسیاری از مراکز معتبر علمی، تحقیقاتی و صنعتی اتحادیه اروپا برگزار شد.

در این دوره از مسابقات بیش از ۵۵۰ اختراع از سراسر جهان شرکت داشتند که پژوهشگران ایرانی توانستند حائز مدال برنز مسابقات و تقدیر ویژه در بخش علوم داده و کامپیوتر شوند.

این تیم ایرانی با ساخت دستگاهی ویژه که به حفظ کیفیت خواب و آرامش سلامتی افراد کمک می کند و در هنگام خواب عوامل مخرب را از بین برده و تجربه خواب بهتری را برای کاربر فراهم می‌کند موفق به ساخت دستگاهی قابل حمل گردیدند.

این دستگاه با ایجاد بوی مصنوعی مناسب و ایجاد علائم ادراکی تعبیه شده، کاهش ضریب مخرب آنتن موبایل، کنترلر ویژه دمای محیط و چند امکان ویژه دیگر بالاترین کیفیت خواب را برای کاربر خود ایجاد می‌کند.

خواب یکی از بخش های اصلی زندگی انسان ها می باشد که به صورت متوسط هر انسان حدود یک سوم از عمر خود را در این وضعیت سپری می کند که با ساخت این دستگاه نظم و کیفیت خواب افراد به صورت قابل توجه ای افزایش می یابد.

شایان ذکر از خانم ها رومینا و روژینا شیرازی دختران معصومه آقاپور علیشاهی نماینده سابق مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی هستند.

انتهای پیام/۱۱۱/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.