کد خبر : 164226
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آوریل 2022 - 23:28

نماینده شبستر:

فائزه هاشمی خودش را خسته نکند/ مردم از فداکاری های سپاه آگاهند

فائزه هاشمی خودش را خسته نکند/ مردم از فداکاری های سپاه آگاهند

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت:امثال فائزه هاشمی امروز به عنوان پیاده نظام دشمن عمل می کنند و علیه سپاه سخن می گویند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از افکار نیوز، جعفر راستی با اشاره به صحبت‌های اخیر فائزه هاشمی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: زمانی که یک موضوعی مطرح می شود باید ببینیم از چه کسی نشات می‌گیرید.

وی افزود: به نظر من این افراد عملکرد پر واضحی در گذشته داشته‌اند و نمی‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

فائزه هاشمی اخیرا درشرایطی که آمریکا سعی دارد سپاه را مقصر مذاکرات نشان دهد، حرف‌هایی علیه سپاه پاسداران کشورمان زده است.

راستی گفت: فائزه هاشمی نه تنها توهین کرده است بلکه سعی داشته تمام نافرجامی‌ها و افکار پلید خود را به سپاه ربط دهد و این نهاد را مانع پیشرفت کشور بنامد.

این نماینده مجلس ادامه داد: از قدیم سپاه یکی از سپرهایی بوده است که اجازه نداده افکار و توطئه‌های  دشمنان محقق شود. درنتیجه فائزه هاشمی به همین دلیل به سپاه توهین کرده و گفته در لیست تحریم ها بماند. هرچند احتمال می‌دهد خودش هم به حرف‌هایی که می‌زند باور ندارد. اما برای اینکه دین خود را ادا کند درمورد سپاه می‌گوید.

او تاکید کرد: البته من احساس کردم که فرمانداران و مقامات ارشد سپاه برایشان مهم نیست که این نهاد در لیست تحریم‌ها بماند یا نماند. حتی سپاه پاسداران به ویژه فرماندهان سال‌هاست که مورد تحریم هستند و من مطمئن هستم اگر بدانند با باقی ماندن در لیست تحریم مشکلی از مردم حل می‌شود، قطعا به این امر راضی هستند.

راستی افزود: ازطرف دیگر مسئولان نظام و مردم از فداکاری‌های سپاه آگاهند و می‌دانند اگر سپاه نبود استقلال و انقلاب نبود. همگان می‌دانند سپاه‌پاسداران چه نقش مهمی در حفظ امنیت منطقه داشته است و اگر نظامیان آمریکایی پایگاه خود را به داخل خاک کشورمان نرسانده‌اند به دلیل رشادت‌های سپاهیان کشورمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نباید گروهی را که تمام کشور مدیونشان هستند تنها بگذاریم و مسئولان امنیتی و نظامی جواب مزدوران را باید بدهند. درنهایت می‌‌خواهم بگویم امثال فائزه هاشمی بهتر است خودشان را خسته نکنند. به غیر از اینکه با این حرف‌ها خودشان را منفورتر از گذشته می‌کنند هیچ عایده دیگری برایشان نخواهد داشت.

راستی درانتها تاکید کرد: امثال فائزه هاشمی امروز به عنوان پیاده نظام دشمن مجبور هستند این حرف‌ها را بزنند. مجبورشان می‌کنند این صحبت‌ها را انجام دهند زیرا برای خدمت به آمریکایی ها علاقه دارند.

انتهای پیام/۱۱۱/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.