کد خبر : 164207
تاریخ انتشار : جمعه 15 آوریل 2022 - 14:39

امام جمعه صوفیان:

مسئولان به طور عملی از تحقق شعار سال حمایت کنند

مسئولان به طور عملی از تحقق شعار سال حمایت کنند

امام جمعه صوفیان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری،گفت:مسئولان به طور عملی از تحقق شعار سال حمایت کنند.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام مرسلی در خطبه های امروز نماز جمعه صوفیان با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: ماه مبارک رمضان میدان مسابقه و برندگان آن  کسانی هستند که از لحظات این ماه مبارک استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تحولات منطقه و رژیم صهیونیستی به فرمایشی از شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: نابودی اسرائیل وعده الهی است و انشاالله به زودی تحقق خواهد یافت و این را یکی از تحلیل گران صهیونیستی در هفته گذشته اعتراف کردند که دیوارهای حائل برای ما هیچ فایده ای نداشت  و بلکه ما امنیت خود را از دست دادیم.

امام جمعه صوفیان با اشاره به خواب های آشفته آل سعود و آمریکا جنایتکار در مورد مردم مظلوم یمن و استعفای رئیس جمهور مستعفی وبرکناری شورای ائتلاف آمادگی آل‌سعود برای مذاکره با مقامات انصار الله یمن در کنار نقشه شوم تجزیه یمن تصریح کرد: محوریت مقاومت امروز به رهبری  مقام معظم رهبری کار خود را پیش برده است و قاطعانه و با اقتدار انصارالله یمن دعوت به مذاکره آنها را رد کرده و گفت زمانی تحقق خواهد هرگونه تجاوز به خاک یمن پایان یابد ، دوم خروج تمام اشغالگران نظامی سوم  رفع محاصره تمام بنادر ودارو وغذا باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: معضل، مشکل اصلی و اساسی کشورمان اقتصادی  است و دشمن دست خود را روی این زخم‌ها میگذارد‌و مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که به این امر اشاره می‌کند.

مرسلی خاطرنشان کرد: تولید به خاطر اینکه مردم وظیفه خود را انجام دهند و در خرید کالاها و اجناس دنبال نشانهای خارجی نگردد و عملاً از محصولات داخلی که تولید فرزندان ایران اسلامی مان هست بروند و مسئولان باید موانع تولید را پیش از این تصویر کنند دانش بنیان به خاطر این است که برای منافع کشورمان ارزش افزوده و ارز آوری دارد.

امام جمعه صوفیان افزود: دانش بنیان یعنی ایجاد اشتغال برای جوانان و دانشجویان عزیز تحصیل کرده که به دنبال اشتغال هستند و کسانی که ادعا می کردند در منطقه ما بیکاری وجود ندارد باید برای جوانان تحصیل کرده  بیکار هم جوابگو باشند.

انتهای پیام/۱۱۱/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.