کد خبر : 164119
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آوریل 2022 - 0:56

رئیس بنیادشهید شهرستان شبستر:

ارتقاء سلامت خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت های اصلی بنیادشهید است

ارتقاء سلامت خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت های اصلی بنیادشهید است

رئیس بنیادشهید شهرستان شبستر ارتقاء سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از اولویت های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش دغدغه‌های جامعه ایثارگری در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش شبستر خبر، امین لطیف دیزجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر با پزشکان پایش سلامت و پزشک متعمد این بنیاد در شهرستان دیدار و از خدمات وی تجلیل کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از اقدامات انجام گرفته توسط پزشکان برای خانواده شاهد و ایثارگران، پیگیر مشکلات دارویی و درمانی خانواده‌های شاهد و ایثارگر سطح شهرستان شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر خدمت به ایثارگران را افتخار دانست و تأکید کرد: باید بدانیم مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و هرچه در توان داریم، برای درمان و تندرستی جامعه‌ی ایثارگری به کار ببندیم و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در هر لباس و منصبی افتخار است.

وی ارتقاء سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از اولویت های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش دغدغه‌های جامعه هدف در حوزه بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/۱۱۱/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.