کد خبر : 164106
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آوریل 2022 - 23:15

نماینده شبستر:

تیم مذاکره کننده نهایت تلاش را برای لغو بدون قید و شرط تحریم ها و محاکمه عوامل ترور شهید سلیمانی داشته باشد

تیم مذاکره کننده نهایت تلاش را برای لغو بدون قید و شرط تحریم ها و محاکمه عوامل ترور شهید سلیمانی داشته باشد

نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه دشمن باید به خواسته های به حق ملت ایران تن دهد از تیم مذاکره کننده خواست که نهایت تلاش را برای لغو تحریم ها بدون قید شرط و محاکمه عوامل ترور شهید سلیمانی داشته باشد.

به گزارش شبستر خبر، جعفر راستی در نطق میان دستور در تذکری به وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده اظهار داشت: به لطف خدا در شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار گرفته است چرا نهایت استفاده را از شرایط به وجود آمده برای لغو تحریم ها بدون قید و شرط، محاکمه عوامل ترور شهید سلیمانی و یاران مظلوم ایشان، آزادی حجاب و اظهار اسلام در آمریکا و کشورهای اروپایی وعدم ایجاد مزاحمت برای جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان را به عمل نمی آورید.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن باید به خواسته های به حق ملت ایران تن دهد، افزود: اگر از این فرصت استفاده نشود نسل های آینده ما را نخواهد بخشید.

نماینده مردم شبستر در مجلس یازدهم خطاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و نیروی انتظامی با انتقاد از اینکه وضعیت حجاب در  ملاء عام و خودروها برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست، تصریح کرد: برخی از مجریان صدا و سیما و هنرپیشه های مطرح در سطح جامعه علنی به اسلام و خون جوانان مظلوم دهن کجی می کنند و هر روز شاهد اعلام کشف حجاب برخی از بانوان معلوم الحال هستیم؛ این وضعیت قرار است تا کی تداوم یابد؟ چرا در گزینش این افراد پیش از معروف و الگو شدن دقت نمی کنید؟

راستی یادآور شد: جشنواره فیلم فجر به جای نشر ارزش های اسلامی و انقلابی و ۸ سال دفاع مقدس تبدیل به محل نقل ضد ارزش ها و نظام جمهوری اسلامی شده است؛ چرا به هر بانوی معلوم الحال اجازه داده می شود ضمن زیر سوال بردن حجاب اسلامی در مورد حلال و حرام شرع مقدس دین اسلام اظهار نظر کند؛ حرکت زشت ایشان توهین به مراجع تقلید و حوزه های علمیه است؛ چرا به گستاخی ایشان جوابی داده نشد؟ مسئولان ذیربط باید به این وضعیت نابسمان سامان دهند در غیر این صورت نمایندگان مردم به تکلیف قانونی خود عمل خواهند کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خطاب به رئیس دستگاه قضا، گفت: همانطور که اطلاع دارید زمین های مربوط به قائم مقام فراهانی در شهرستان شبستر موجب نارضایتی مردم منطقه از نظام شده است. چگونه ممکن است یک نفر بتواند یک شهر و ۶ روستا را که ده ها هزار نفر در آنجا زندگی می کنند و نسل اندر نسل بر روی این زمین ها کار کردند با تکیه بر رژیم پهلوی و با زور تصاحب نماید؟ تقاضا داریم این موضوع را که جان و مال و اعتقادات مردم را هدف قرار داده حل کنید تا ده ها هزار نفر دعاگوی شما و نظام جمهوری اسلامی باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، افزود: همانطور که معاونان شما از نزدیک در جریان پروژه بزرگ راه صوفیان – سلماس هستند؛ پس از ۱۵ سال هنوز ۴۰ درصد از این پروژه باقی مانده است و متاسفانه شاهد مجروح و کشته شدن مردم مظلوم منطقه هستیم وعلیرغم شعار دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام در اسرع وقت هنوز اقدام قابل ملاحظه ای در این رابطه صورت نگرفته است.

وی خطاب به سازمان محیط زیست و وزرات نیرو، یادآور شد: چرا علیرغم هزینه کلان از محل صندوق توسعه ملی برای احیای دریاچه ارومیه هنوز طرح های نیمه تمام مربوط به این موضوع به اتمام نرسیده است؟

انتهای پیام/ب

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.